Skal have graviditet bekræftet idag:0)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.250 visninger
12 svar
0 synes godt om
5. maj 2009

Valle81

Skal til lægen her kl 1400 og have graviditet bekærftet ved lægen:0)

Kan ikke vente og glæder mig så vildt:0)

Selvom man ikke er i tvivl, så er det bare som om at det hele bliver mere virkeligt, når man kan gå derfra med: Yes den er sku god nok, det er ikke bare os der har fantaseret om to streger:0)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. maj 2009

Mathilde

Det har du helt ret i... Jeg havde det på samme måde, da jeg tog til læge for at få bekræftet de to streger

Held og lykke med det.

Anmeld

5. maj 2009

SaNiNa

uuuh det gik ikke op for mig med det sammen der gik lige nogle uger, der var osse en masse problemer men lillemanden er der og iiih hvor vi glæder os...

held og lykke hos lægen

Anmeld

5. maj 2009

mifune

Hvor dejligt! Tillykke med det

Anmeld

5. maj 2009

Valle81

Tak:0)

Det gik som forventet, er jo gravid, men efter 4 hjemmetest, så var jeg sikker:0) Men rart at få bekræftet:0)

Og jeg er så utålmodig denne gang...da jeg ventede Asta nød jeg ventetiden, men nu vil jeg bare gerne føde..............men nå nej, lige vente 7 - 8 måneder:0)

Men det bliver jo hverdag:0)

Anmeld

6. maj 2009

missKat

Valle81 skriver:

Tak:0)

Det gik som forventet, er jo gravid, men efter 4 hjemmetest, så var jeg sikker:0) Men rart at få bekræftet:0)

Og jeg er så utålmodig denne gang...da jeg ventede Asta nød jeg ventetiden, men nu vil jeg bare gerne føde..............men nå nej, lige vente 7 - 8 måneder:0)

Men det bliver jo hverdag:0)

det er bare SÅ skønt for jer!!!

knus K

Anmeld

6. maj 2009

Mormilla

Ej hvor dejligt for jer. Stort tillykke her fra

Anmeld

6. maj 2009

Valle81

Tusind tak:0)

Det er så skønt, synes det er vildt at man kan blive så lykkelig:0)

Nu venter lægeundersøgelsen om to uger, og så scanning, og så den søde ventetid:0)

Anmeld

6. maj 2009

Sortkjær

Havde det på samme måde..
Tog 4 positive graviditetstests, men var alligevel vildt nervøs da jeg endelig skulle til læge og have det bekræftet.. Var jo egentlig dumt, da jeg jo vidste den var positiv, men alligevel..
Men tillykke med graviditeten

Anmeld

6. maj 2009

Mullemus86

Tillykke..! Jeg var også hos lægen i dag, for at få bekræftet de to streger.. Den var også god nok.. Er alligevel sjovt, som man nu tror mere på det, hehe.. Skal til 1.graviditetsundersøgelse om to uger.. Så bliver det endnu mere virkeligt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.