Fri fra arb

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

286 visninger
6 svar
0 synes godt om
6. juli 2012

Anonym trådstarter

Vi skal rejse i juli måned meb jeg har deltid arbejde 1gang om ugen plus løse vagter, mÅ man gerne holde fri den ene dag uden at tag den som en ferie dag ? Jeg har fået fri den dag af min chef men når jeg fortæller vi nok rejser kan hun så nægte det fordi det ikk er en ferie dag ? Der er andre På arbejdet der har ferie i den uge. Håber i forstår det  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juli 2012

serinasmor

Er du ansat som afløser, med pligt til at tage vagter ved sygdom ? 

Anmeld

6. juli 2012

Anonym trådstarter

Nej jeg er ansat som deltid og den ene dag jeg skal arbejde har jeg fået fri. 

Anmeld

6. juli 2012

serinasmor

Anonym skriver:

Nej jeg er ansat som deltid og den ene dag jeg skal arbejde har jeg fået fri. 

Så burde der ikke være nogen ko på isen du har jo fri .... 

Anmeld

6. juli 2012

Anonym trådstarter

serinasmor skriver:

Så burde der ikke være nogen ko på isen du har jo fri .... 

Ja det tænker jeg også. Men det bliver nok ikk så glade når de hører at jeg ikk har mulighed for at tag ekstra vagter en hel uge. Men det er den eneste måde jeg kan få fri på er at be om fri den ene dag i stedet for at sige jeh er væk en hel uge, det må jeg så sige nu når jeg har fået fri. 

Ferien er meget vigtig af personlige grunde med resten af hele familien. Bare så det er gjort klart at jeg ikk gør det for bar li at komme på ferie. 

Anmeld

6. juli 2012

serinasmor

Anonym skriver:

Ja det tænker jeg også. Men det bliver nok ikk så glade når de hører at jeg ikk har mulighed for at tag ekstra vagter en hel uge. Men det er den eneste måde jeg kan få fri på er at be om fri den ene dag i stedet for at sige jeh er væk en hel uge, det må jeg så sige nu når jeg har fået fri. 

Ferien er meget vigtig af personlige grunde med resten af hele familien. Bare så det er gjort klart at jeg ikk gør det for bar li at komme på ferie. 

at de ikke bliver glade for det er en helt anden sag ... hvis du ikke er ansat som afløser har du jo fri når der ikke er en planlagt vagt .. og du råder selv over din frittid ... du har endda (hvis jeg ellers husker korrekt) ret til at kende din vagtplan 6 uger ud i fremtiden .. 

og for min skyld må du da gerne kalde det ferie  ... 

Anmeld

6. juli 2012

Anonym trådstarter

serinasmor skriver:

at de ikke bliver glade for det er en helt anden sag ... hvis du ikke er ansat som afløser har du jo fri når der ikke er en planlagt vagt .. og du råder selv over din frittid ... du har endda (hvis jeg ellers husker korrekt) ret til at kende din vagtplan 6 uger ud i fremtiden .. 

og for min skyld må du da gerne kalde det ferie  ... 

Ja det har jeg. Skulle bare lige være på den sikre side at de ikk kan nægte mig det nu når ferien bliver bestilt idag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.