jeg har skrevet med en clairvoyance, ikke set, men skrevet... og dengang jeg ventede mig mit andet barn - mærkede hun jeg var gravid og dermed ventede mig en pige mere.. (dog har jeg mistet) og ikke fortalt min clairvoyance noget om tabet, men hun mærkede mig ikke som gravid, men det værrende på trapperne - så i august ville hun påstå jeg ville stå med en ny spire i maven - og at det denne gang, er tale om en dreng.... ved ikke hvor meget jeg kan tro på det, men at hun mærker, uden nogen forklaring fra mig, at jeg ik er gravid mere, hun mærker at jeg var, da jeg var... og da jeg slet ikke havde oplyst min datter, men bare ville ha hende til at fornemme hvad jeg havde, skrev hun ligeså fint, som om det bare lå hende naturligt, og snakkede om en hende... Men, det eneste hun ikke har haft tet i, har været længden på min forrige graviditet, eller, barnets alder.. ellers har jeg stadig aldrig forstået, hvordan pokker - hun stiller sig an med de svar! spændende om hun får ret.. så burde jeg blive gravid i denne måned her, hvis hun mærker rigtigt.

Anmeld