clairvoyance...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

553 visninger
6 svar
0 synes godt om
6. juli 2012

mor-til-en-dejlig-baby

jeg har skrevet med en clairvoyance, ikke set, men skrevet... og dengang jeg ventede mig mit andet barn - mærkede hun jeg var gravid og dermed ventede mig en pige mere.. (dog har  jeg mistet) og ikke fortalt min clairvoyance noget om tabet, men hun mærkede mig ikke som gravid, men det værrende på trapperne - så i august  ville hun påstå jeg ville stå med en ny spire i maven - og at det denne gang, er tale om en dreng.... ved ikke hvor meget jeg kan tro på det, men at hun mærker, uden nogen forklaring fra mig, at jeg ik er gravid mere, hun mærker at jeg var, da jeg var... og da jeg slet ikke havde oplyst min datter, men bare ville ha hende til at fornemme hvad jeg havde, skrev hun ligeså fint, som om det bare lå hende naturligt, og snakkede om en hende... Men, det eneste hun ikke har haft tet i, har været længden på min forrige graviditet, eller, barnets alder.. ellers har jeg stadig aldrig forstået, hvordan pokker - hun stiller sig an med de svar! spændende om hun får ret.. så burde jeg blive gravid i denne måned her, hvis hun mærker rigtigt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juli 2012

MorDk

Bliver spændende om hun får ret *S* ♥

Anmeld

6. juli 2012

mor2100kbh

mor-til-en-dejlig-baby skriver:

jeg har skrevet med en clairvoyance, ikke set, men skrevet... og dengang jeg ventede mig mit andet barn - mærkede hun jeg var gravid og dermed ventede mig en pige mere.. (dog har  jeg mistet) og ikke fortalt min clairvoyance noget om tabet, men hun mærkede mig ikke som gravid, men det værrende på trapperne - så i august  ville hun påstå jeg ville stå med en ny spire i maven - og at det denne gang, er tale om en dreng.... ved ikke hvor meget jeg kan tro på det, men at hun mærker, uden nogen forklaring fra mig, at jeg ik er gravid mere, hun mærker at jeg var, da jeg var... og da jeg slet ikke havde oplyst min datter, men bare ville ha hende til at fornemme hvad jeg havde, skrev hun ligeså fint, som om det bare lå hende naturligt, og snakkede om en hende... Men, det eneste hun ikke har haft tet i, har været længden på min forrige graviditet, eller, barnets alder.. ellers har jeg stadig aldrig forstået, hvordan pokker - hun stiller sig an med de svar! spændende om hun får ret.. så burde jeg blive gravid i denne måned her, hvis hun mærker rigtigt.

Hun må da gerne forudse hvornår jeg bliver gravid 

Anmeld

6. juli 2012

mor-til-en-dejlig-baby

enligmorkbh skriver:

Hun må da gerne forudse hvornår jeg bliver gravid 

http://amaliestjerneby.dk/index.html

Anmeld

6. juli 2012

mor-til-en-dejlig-baby

MorDk skriver:

Bliver spændende om hun får ret *S* ♥

meget

Anmeld

6. juli 2012

tinasmor

Jeg har prøvet det et par gange og det var hos nogle af dem der skulle være bedst i landet (der var en gang sådan et program på tv4 hvor de skulle finde den bedste) Men må indrømme at der aldrig rigtig er nogle der har imponeret mig. Jeg tror det var Kåre eller hvad de nu hedder alle dem der laver de der Operation X- agtige programmer, hvor de havde prøvet en hel masse og det hele var fup. Den ene var mand nok til at stille op til en interview og fortalte at der var en masse måder hvor på de lære at spørge ind/læse klienten uden personen ikke selv behøver fortælle noget. Så jeg ved godt det kan være nemt at tro på det, men min mening er, at det næsten alt sammen er fup og fidus, men det er da en rar tanke at tro at nogle kan spå om fremtiden ofte så siger de jo også ting som ofte sker (du finder en kæreste og får mindst to børn) da det er sådan det går for mange osv.

Men synes selvfølgelig det er helt fint hvis man vælger at tro på det og tror sagtens du kan blive gravid i august selv om hun både har sagt det, og selv om hun ikke ville have sagt det.

Anmeld

6. juli 2012

mor2100kbh

mor-til-en-dejlig-baby skriver:

http://amaliestjerneby.dk/index.html

Tak. Vil kigge lidt nærmere på hende

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.