Nogen der er friske på at lave en mødergruppe i Århus ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

286 visninger
6 svar
0 synes godt om
6. juli 2012

Missq4

Hejsa piger jeg bor i Århus og kunne godt tænke mig at lave en mødergruppe hvis der er nogen der har lyst sidste gang jeg var gravid var der ikke nogen gruppe jeg kunne komme i og det var jeg træt af så tænkte om der er nogen her inde der har lyst jeg har lige pt tamin 17/1-2013 så har du tamin + - et par månder og kunne ha lyst så spring på 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juli 2012

Missq4

op 

Anmeld

10. juli 2012

Aagaard

Jeg vil bare lige skrive at jeg har været i en mødregruppe formet herinde med nogle piger fra Århus og omegn - og det har været SÅ utroligt godt!

Vi har lavet en gruppe inde på facebook som vi bruger MEGET. Især til at starte med var der aktivitet hele døgnet, nu her hvor ungerne er blevet omkring 9 mdr er der stadig aktivitet flere gange om dagen, heldig vis er nætterne ved at være så rolige at der oftest ikke sker noget om natten.

Vi mødes en gang om ugen skiftevis mandag, tirsdag, onsdag og torsdag og det har fungeret rigtig godt for os.

Held og lykke! Håber i får lavet en gruppe!

Anmeld

10. juli 2012

Missq4

Aagaard skriver:

Jeg vil bare lige skrive at jeg har været i en mødregruppe formet herinde med nogle piger fra Århus og omegn - og det har været SÅ utroligt godt!

Vi har lavet en gruppe inde på facebook som vi bruger MEGET. Især til at starte med var der aktivitet hele døgnet, nu her hvor ungerne er blevet omkring 9 mdr er der stadig aktivitet flere gange om dagen, heldig vis er nætterne ved at være så rolige at der oftest ikke sker noget om natten.

Vi mødes en gang om ugen skiftevis mandag, tirsdag, onsdag og torsdag og det har fungeret rigtig godt for os.

Held og lykke! Håber i får lavet en gruppe!

det lyder super hyggeligt håber da også på at der er nogen der er friske på det

Anmeld

11. juli 2012

Missq4

slet ikke nogen der har lyst ?

Anmeld

11. juli 2012

serinasmor

prøv at slå det op i din terminsgruppe

så kan det være de ser den  og tænker måske også det stadig er meget tidligt hvis det er en mødregruppe til din endnu ikke fødte baby  

Anmeld

11. juli 2012

Missq4

det er det og ja det har jeg også tænkt så prøver nok bare længer henne i gravidteten 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.