Hvor meget liv skal man mærke?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

288 visninger
2 svar
0 synes godt om
6. juli 2012

Anonym trådstarter

Er 25+4 i dag og synes ikke min bebse sparker som han plejede i starten af ugen, synes her i dag specielt det meget mindre og der kun en lille puf er to, og så stopper det igen så når jeg sætter mig ned på sofaen så er der igen en til to puff men ikke det store, det føles længe siden sådan hvor han har været igang hele tiden, jeg var til lægen i torsdags og der var fin hjertelyd osv, men mit spørgsmål er bare er det normalt? Og andre som oplever det samme eller har oplevet?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juli 2012

MorDk

Anonym skriver:

Er 25+4 i dag og synes ikke min bebse sparker som han plejede i starten af ugen, synes her i dag specielt det meget mindre og der kun en lille puf er to, og så stopper det igen så når jeg sætter mig ned på sofaen så er der igen en til to puff men ikke det store, det føles længe siden sådan hvor han har været igang hele tiden, jeg var til lægen i torsdags og der var fin hjertelyd osv, men mit spørgsmål er bare er det normalt? Og andre som oplever det samme eller har oplevet?

Først og fremmest vil jeg sige, at HVIS du er bekymret så kontakt din JM eller læge. Derefter vil jeg sige... at baby kan have vendt sig og måske sparker ind mod din ryg... så mærker man dem ikke så meget.

Her i varmen kan de små pus også blive mere stille...

MEN igen... er du bekymret eller nervøs for om baby er ok så sys jeg du skal ringe til JM eller lægen.

Tanker herfra!

Anmeld

6. juli 2012

Camillos

Anonym skriver:

jeg er 25+1 og jeg mærker altså ikke mere end du gør og har aldrig gjort det.. faktisk mærkede jeg først lillepigen rigtigt for et par dage siden første gang.. 

Jeg fik afvide af min læge det var helt normalt.. men hvis du stadigvæk er i tvivl synes jeg du skal kontakte din Jm.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.