Graviditet og træning ???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

273 visninger
5 svar
0 synes godt om
6. juli 2012

Anonym trådstarter

Er det større risiko for en SA , hvis man træner??? Har trænet siden feb i år, og er nu gravid i uge 5 og er bange for at det kan skade at jeg træner

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juli 2012

Mor til Mike

Anonym skriver:

Er det større risiko for en SA , hvis man træner??? Har trænet siden feb i år, og er nu gravid i uge 5 og er bange for at det kan skade at jeg træner

Tror du skal tage det roligt med træning indtil uge 12. 

Anmeld

6. juli 2012

Anonym trådstarter

Sandra + Mike skriver:

Tror du skal tage det roligt med træning indtil uge 12. 

Ja ikke. Jeg plejer og træne 5 gange om ugen 2-4 timer. Er bre i tvivl om jeg skal stoppe helt eller bare sætte det ned til 3 gange om uge og så max 2 timer i rolig tempo

Anmeld

6. juli 2012

RiUL

Jeg trænede stortset hver dag i min graviditet, lige ind til dagen inden jeg fødte (41+1) - og har en sund og rask søn idag

Så bare fortsæt, du skal bare mærke efter på din krop, den skal nok fortælle dig når du skal geare lidt ned  

Anmeld

6. juli 2012

Anonym trådstarter

RiUL skriver:

Jeg trænede stortset hver dag i min graviditet, lige ind til dagen inden jeg fødte (41+1) - og har en sund og rask søn idag

Så bare fortsæt, du skal bare mærke efter på din krop, den skal nok fortælle dig når du skal geare lidt ned  

Dejligt og høre at man godt kan blive ved. Man burde jo egenlig kunne mærke om ens krop kan følge med

Anmeld

7. juli 2012

Anonym trådstarter

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.