Kan det være et tegn på fødsel?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. juli 2012

kimfrit

Mor til Liva skriver:

Jeg blev sat igang til termin sidst, så har ikk noget at sammenligne med - desværre..

for at vi begge føder i weekenden, men sys efterhånden at jeg blir overhalet af flere som har termin efter mig, så skulle ikk undre mig at du føder først ...

Åh jeg håber, men jeg skal nok også krydse for dig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juli 2012

Mor til L&S

AnnaKJ skriver:

Jeg har ikke fået en kontroltid - kun dato og klokslet for igangsættelse. Så regner bare med at de scanner , og tjekker mig lige inden de sætter igang.

Håber på de til den tid kan tage vandet, så jeg slipper for pillerne

Hvornår skal du det?!

Anmeld

6. juli 2012

AnnaK89

Mor til Liva skriver:

Hvornår skal du det?!

Tirsdag kl 10

Anmeld

6. juli 2012

Mor til L&S

AnnaKJ skriver:

Tirsdag kl 10

Okay, så har du noget at forholde dig til... Selvom vi jo stadig håber at det sker af sig selv inden

Anmeld

6. juli 2012

AnnaK89

Mor til Liva skriver:

Okay, så har du noget at forholde dig til... Selvom vi jo stadig håber at det sker af sig selv inden

Ja det er kun 4 dage - så det er da til at holde til

Anmeld

6. juli 2012

babymus77

Jeg har også niv og jag,.. Var ved Jdm i dag, og hun sagde han står meget fast og meget dybt... Så det gir sådan jag i understellet :-)

Anmeld

6. juli 2012

Rikke S

Mor til Liva skriver:

I et par uger????

Ja, så er det jo sikkert ikke et tegn på noget lige nu og her...

Ja, det har jeg, men tror ikke slimproppen er smuttet endnu - desværre.

Føler nogen gange at hans hovede er ved at falde ud.. Haha, men min JM siger at hovedet ikke sidder helt fast og at det nok heller ikk kommer til det før til fødslen - og min mave er heller ikk sunket helt vildt....

Hvornår har du termin?

Jeg har termin d. 20 august.

Benjamin (som han skal hedde) sidder heller ikke fast endnu og heller ingen slimprop gået her. Med Noah gik min slimprop ca 14 dage før jeg fødte.

Men jeg føler også, hvis jeg går, at hans hoved er ved at ryge ud.

Kan det være bækkenløsning vi har? For jeg har haft det nogle uger nu, så det er ikke veer - i hvert fald ikke rigtige (begyndende) - de må nu også gerne vente et par uger endnu .

Havde det slet ikke sådan med Noah, først da vandet gik og de gav mig vestimulerende drop, fik jeg ondt .

Anmeld

7. juli 2012

Mor til L&S

Rikke S skriver:

Jeg har termin d. 20 august.

Benjamin (som han skal hedde) sidder heller ikke fast endnu og heller ingen slimprop gået her. Med Noah gik min slimprop ca 14 dage før jeg fødte.

Men jeg føler også, hvis jeg går, at hans hoved er ved at ryge ud.

Kan det være bækkenløsning vi har? For jeg har haft det nogle uger nu, så det er ikke veer - i hvert fald ikke rigtige (begyndende) - de må nu også gerne vente et par uger endnu .

Havde det slet ikke sådan med Noah, først da vandet gik og de gav mig vestimulerende drop, fik jeg ondt .

Jeg er sygemeldt med bækkensmerter, så her er det nok også en af grundene...

Ja, du har jo lidt tid endnu, så han skulle da gerne blive derinde lidt endnu

Sys der er en del som føder et par dage før termin og flere med termin efter mig har allerede født, så jeg begynder at føle mig lidt snydt her og vil så gerne ha lillebror ud

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.