Ferie ved Haderslev

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.812 visninger
12 svar
0 synes godt om
6. juli 2012

LLN

Vi skal på ferie ved Haderslev, og har aldrig rigtig været i det område før, så hvad skal vi opleve.

Vi er til både natur, vandreture, museer, oplevelser for børn (7og 13), shopping, hyggelige byer.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juli 2012

serinasmor

Vi skal på ferie ved Haderslev, og har aldrig rigtig været i det område før, så hvad skal vi opleve.

Vi er til både natur, vandreture, museer, oplevelser for børn (7og 13), shopping, hyggelige byer.

veterantoget hvis i er til det   kan huske vi kørte med veterantog da jeg var lille .... et andet sted dog .. men det var en stor oplevelse med alt det damp og larm

Anmeld

6. juli 2012

LLN

veterantoget hvis i er til det   kan huske vi kørte med veterantog da jeg var lille .... et andet sted dog .. men det var en stor oplevelse med alt det damp og larm

Vi har nærmest veterantog i baghaven hjemme, så det springer vi nok over denne gang. Men tak for budet.

Anmeld

6. juli 2012

Kloster

LLN skriver:

Vi skal også til Haderslev i sommerferien.

Vi skal i Danfoss også skal vi se og opleve vadehavet. Skulle være noget helt specielt.

Anmeld

6. juli 2012

LLN

Kloster skriver:

Vi skal også til Haderslev i sommerferien.

Vi skal i Danfoss også skal vi se og opleve vadehavet. Skulle være noget helt specielt.

Vi har været i danfoss for et par år siden, og har også boet helt ude ved vadehavet. Tak for forslagene.

Anmeld

6. juli 2012

malliebooh

LLN skriver:

Jeg bor i Vojens godt 11 km fra Haderslev og altså der er mange gode butikker i gågaden og så er der damparken hvor man kan sejle ud med vandcykler i dammen.

Godt 13 km fra Haderslev er der en lille by der hedder Vedsted og uden for den er Vedsted sø, som er en badesø og hvor der kommer folk hver sommer og tilbringer en hel dag derude og samtidig er der gåstier hele vejen rundt om søen. Hvis du ikke allerede har set denne så er der dette link  http://www.visithaderslev.dk/

Jeg håber I får en dejlig tur

Anmeld

6. juli 2012

LLN

malliebooh skriver:

Jeg bor i Vojens godt 11 km fra Haderslev og altså der er mange gode butikker i gågaden og så er der damparken hvor man kan sejle ud med vandcykler i dammen.

Godt 13 km fra Haderslev er der en lille by der hedder Vedsted og uden for den er Vedsted sø, som er en badesø og hvor der kommer folk hver sommer og tilbringer en hel dag derude og samtidig er der gåstier hele vejen rundt om søen. Hvis du ikke allerede har set denne så er der dette link  http://www.visithaderslev.dk/

Jeg håber I får en dejlig tur

Tak for dine forslag, det er helt klart noget vi vil se nærmere på.

Anmeld

6. juli 2012

Nadja+Baby+2012

LLN skriver:

I kan også tage i dyrhaven en dag.. der er masser af dyr at se, også er det gratis :-)

Eller i kan tage i sommerland syd - altså nu ved jeg jo ikke liiiige hvor i kommer fra, og om det er noget i har prøvet før..

Anmeld

6. juli 2012

LLN

Nadja+Baby+2012 skriver:

I kan også tage i dyrhaven en dag.. der er masser af dyr at se, også er det gratis :-)

Eller i kan tage i sommerland syd - altså nu ved jeg jo ikke liiiige hvor i kommer fra, og om det er noget i har prøvet før..

Tak for forslag - vi kommer fra Sjælland.

Anmeld

6. juli 2012

Nadja+Baby+2012

LLN skriver:

Tak for forslag - vi kommer fra Sjælland.

Okay - jamen så er der masser :-P

I kan tage i:

Givskud løvepark

Sommerland syd - ligger ved Tinglev.

I kan tage en dag til Flensborg i tyskland - en virkelig hyggelig by.

Tage over til Tønder - evt. møgel tønder og se slottet. Eller tage til Gråsten og se slottet.

Haderslev dyrepark

Der findes sådan nogle 'oldtidsparker' (tror jeg nok de hedder). Det handler om vikingetiden. Kan ikke huske helt hvor de ligger, men du kan søge på google.

Det var sådan lige top of mind! Nu er jeg ikke den store museums-gænger, så der kan jeg ikke hjælpe.

Men rigtig god tur..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.