Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg har idag været til det første jordemoder besøg
Alt ser rigtig fint ud med det hele, og det var rigtig hyggeligt da det er den samme jordemoder som jeg havde da jeg var gravid med Viktor
Jeg fik også lov til at høre hjertelyden med dop-tone! Jeg bliver lige rørt hvert gang - det er jo bare den smukkeste lille hurtige lyd i verden!
På torsdag d. 12/7 skal vi til kønsscanning i Århus. NØJ hvor vi glæder os, kan snart ikke vente mere!!! Det blir spændende hvem af os der får ret Min kæreste tror en lille pige, og jeg tror en lille dreng
Vi har aftalt at "præmien" for at gætte rigtigt, bliver at man må vælge navnet til det køn man har gættet så hvis det er en pige må min kæreste vælge navn, og hvis det blir en dreng må jeg
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Ej hvor fantastisk at alt er godt der inde og dejligt du har fået den samme jordmor
det bliver da spænde hvem der vinder af jer hihihiih
Hvor godt hvor godt, sådan ...
Sov idé med navnene! Har dog også en anden lidt sjov én (synes jeg selv) mine forældre kunne ikke blive enige om mit navn dengang, så de skrev hver 3 små sedler og lagde mig på bordet og så trak jeg selv mit navn og jeg HADER Camilla, og min mor griner og siger det har du jo selv valgt ..
VNB skriver: Jeg har idag været til det første jordemoder besøg Alt ser rigtig fint ud med det hele, og det var rigtig hyggeligt da det er den samme jordemoder som jeg havde da jeg var gravid med Viktor Jeg fik også lov til at høre hjertelyden med dop-tone! Jeg bliver lige rørt hvert gang - det er jo bare den smukkeste lille hurtige lyd i verden! På torsdag d. 12/7 skal vi til kønsscanning i Århus. NØJ hvor vi glæder os, kan snart ikke vente mere!!! Det blir spændende hvem af os der får ret Min kæreste tror en lille pige, og jeg tror en lille dreng Vi har aftalt at "præmien" for at gætte rigtigt, bliver at man må vælge navnet til det køn man har gættet så hvis det er en pige må min kæreste vælge navn, og hvis det blir en dreng må jeg
ihhh en dejlig update fra dig ... ja det er fantastisk når man hører hjertelyd..
B&J skriver: Ej hvor fantastisk at alt er godt der inde og dejligt du har fået den samme jordmor det bliver da spænde hvem der vinder af jer hihihiih
ja det er faktisk rigtig rart at det er den samme jordemoder som sidst og sjovt at hun også sagtens kunne huske mig
hehe der blir vildt spændende hvem der "vinder" vi blir dog begge to glade ligemeget hvad
MilleRasmussen skriver: Hvor godt hvor godt, sådan ... Sov idé med navnene! Har dog også en anden lidt sjov én (synes jeg selv) mine forældre kunne ikke blive enige om mit navn dengang, så de skrev hver 3 små sedler og lagde mig på bordet og så trak jeg selv mit navn og jeg HADER Camilla, og min mor griner og siger det har du jo selv valgt ..
hihi den måde at vælge navn på, har jeg faktisk godt hørt om før mener at det var sådan min veninde også fik hendes navn i sin tid.
Det blir så spændende hvem af os der får lov at vælge navnet. vi har dog retten til at nedlægge veto! Så hvis en af synes at dte navn den anden vælger er helt ude i hampen, må personene vælge et nyt
der er jo grænser....
tillykke med spiren i maven!
Camillos skriver: ihhh en dejlig update fra dig ... ja det er fantastisk når man hører hjertelyd..
mange tak søde!
Og i lige måde ang. din update! det er jo bare SÅ dejligt at du nu mærker lillepigen sparke!!!
synes du ikke bare det er vendens dejligste følelse? jeg glæder mig sådan til jeg begynder at kunne mærke bebsi!
Viktor mærkede jeg allerede i uge 15! så jeg går faktisk bare og venter på at det skal ske anytime soon
VNB skriver: ja det er faktisk rigtig rart at det er den samme jordemoder som sidst og sjovt at hun også sagtens kunne huske mig hehe der blir vildt spændende hvem der "vinder" vi blir dog begge to glade ligemeget hvad
jaaa det bliver lidt spænde hvem der vinder det er lidt sjovt...
VNB skriver: mange tak søde! Og i lige måde ang. din update! det er jo bare SÅ dejligt at du nu mærker lillepigen sparke!!! synes du ikke bare det er vendens dejligste følelse? jeg glæder mig sådan til jeg begynder at kunne mærke bebsi! Viktor mærkede jeg allerede i uge 15! så jeg går faktisk bare og venter på at det skal ske anytime soon
Jo det er dejligt at mærke hende sparke jeg var ventetet Længe på det synes jeg .. men hun er en meget stille pige det er måske 5 min sammenlagt om dagen jeg får nogle puff.. så jeg skal være meget opmærksom på det så jeg er sikker på at have mærket liv..
Uha ja så kan du nok snart mærke den lille
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128