Hvad skal man lave i dag?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

389 visninger
7 svar
0 synes godt om
6. juli 2012

Kloster

Jeg har fri i dag. Drengene er på fodboldskole kl 9-15. Hvad skal jeg lave?

Nej jeg gør kun rent, når jeg har lyst ell det virkelig trænger.

Skulle jeg bage en kage og noget lækkert brød?

Skulle jeg cykle en lang tur ell måske gå en lang tur? Alt inden der kommer skybrud i eftermiddag...

Ell skulle jeg læse min laaaangvarig bog færdig sammen med en kop te, med stængerne oppe?

Hvad skal man lave.....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juli 2012

Dinna88

Jeg ville gøre ALLE tingene!
Hoppe på cyklen nu og nyde Danmark, derefter slå dej sammen der skal hæve et par timer, og imens læse med en kop te 

Anmeld

6. juli 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Kloster skriver:

Skulle jeg cykle en lang tur ell måske gå en lang tur? Alt inden der kommer skybrud i eftermiddag...

Ell skulle jeg læse min laaaangvarig bog færdig sammen med en kop te, med stængerne oppe?

Hvad skal man lave.....

En kop the med en god bog lyder som en fantastisk måde at tilbringe dagen.
Ellers kan du bare komme forbi - jeg er hjemme hele dagen og giver gerne en kop the eller kaffe

Anmeld

6. juli 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Kloster skriver:

Hvad skal man lave.....

En kop the med en god bog lyder som en fantastisk måde at tilbringe dagen.
Ellers kan du bare komme forbi - jeg er hjemme hele dagen og giver gerne en kop the eller kaffe

Anmeld

6. juli 2012

emsaroto

Vi skal til Vejle..

Oskar skal med sin far og farfar på frilufts weekend, og jeg skal bare holde fri
Har ikke rigtig nogle planer for weekenden udover at jeg skal mødes med en gut i lørdag. Altså en date  

Anmeld

6. juli 2012

CarinaSB

Kloster skriver:

Hvad skal man lave.....

Ungerne bliver hentet af deres faster her i eftermiddag og så er jeg alene i weekenden .. Så idag står den bare på afslapning

Anmeld

6. juli 2012

Kloster

Dinna88 skriver:

Jeg ville gøre ALLE tingene!
Hoppe på cyklen nu og nyde Danmark, derefter slå dej sammen der skal hæve et par timer, og imens læse med en kop te 

Tak for sparket...

Jeg fik simpelthen slået dej op til italiensk brød, fik gået en lang tur på 8½ km (ømme ben nu)

Hjem og bage brødet, men jeg nu har gang i at bage en lækker Brovst kage (bor jo kun 4 km fra Brovst   )

Eftermiddagen står på at hente drengene i fodboldskole, komme hjem og smække benene op med min bog imens rygende varm te dufter på terrassebordet. Vi har nelig overdækket terrasse, så pyt med det regner. Så hyggeligt at være på terrassen, når det regner.

Virkelig en dejlig dag...

Anmeld

6. juli 2012

Dinna88

Kloster skriver:

Tak for sparket...

Jeg fik simpelthen slået dej op til italiensk brød, fik gået en lang tur på 8½ km (ømme ben nu)

Hjem og bage brødet, men jeg nu har gang i at bage en lækker Brovst kage (bor jo kun 4 km fra Brovst   )

Eftermiddagen står på at hente drengene i fodboldskole, komme hjem og smække benene op med min bog imens rygende varm te dufter på terrassebordet. Vi har nelig overdækket terrasse, så pyt med det regner. Så hyggeligt at være på terrassen, når det regner.

Virkelig en dejlig dag...

Hold nu op, hvor lyder det bare lækkert!! Og så kan man jo sige, at du har fået noget ud af dagen!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.