Jeg har nu ferie til og med uge 29. Jeg var til læge i onsdags, som sagde til mig jeg skulle sygemeldes med de lændesmerter og plukveer jeg konstant får på arbejdet. Jeg har tænkt over det de sidste par dage, og idag tog jeg mig sammen til at få ringet til min Afdeling og varslet at jeg var sygemeldt i uge 30 og ugerne frem efter.. indtil jeg skal på barsel.
Så har jeg lige nogle spørgsmål omkring det til jer piger og jeg håber i kan hjælpe?
Lægen nævnte noget om hun ville modtage nogle papirer hun skulle udfylde, og det samme ville jeg få? Men de kommer vel først om nogle uger da jeg reelt set først er sygemeldt fra uge 30?`
Min læge går selvfølgelig på sommerferie nu her, så ledelsen kan ikke få sygemeldingen med det samme? men man har vel en tidfrist?
Puha jeg synes godt nok det var ubehageligt at melde sig syg indtil barsel.. det er godt nok kun fra uge 30-34.
Nå men min kollega var meget forstående og sagde ordret hun havde ventet på det kom, eftersom jeg gik som en med Rigtig mange smerter de sidste par uger her..
Håber der er nogle af jer der kan svare på mit spørgsmål..
Har valgt at være Ano i dette indlæg, da det ikke er ret sjovt at det kan googles tilbage til mig.
Anmeld