Til salg..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

476 visninger
7 svar
0 synes godt om
6. juli 2012

Muhmi

Opvask og tøjbunke billigt til salg, byd endelig! Men mp må dog ligge på 2 kr.

Desuden har jeg også en have der kunne bruge en ordenlig omgang til salg, den er mp på 300 kr. i din lomme.

Hehe... Mit hus flyder og jeg kan ikke rigtig tage mig sammen til at komme igang.... Men tror dog at hækken skal klippes færdig inden det begynder at regne og have sat en omgang tøj over... Vaskemaskinen fylder desværre heller ikke sig selv, så DET må jeg jo også gøre...

MEN FØRST: Kaffe og morgenbrød + blødkogt frisk æg, direkte fra hønens rumpe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juli 2012

B&J

SØDE!!!! det kan du ikke være bekendt kunne godt spise blødkogt æg med rugbrød fy SKAM DIG!!!

og alt det du skal lave puhhh bliver helt træt jeg er også inde i en træt periode gider ikke rigtig noget men gør det nu lidt efter lidt hihihi

Anmeld

6. juli 2012

Muhmi

B&J skriver:

SØDE!!!! det kan du ikke være bekendt kunne godt spise blødkogt æg med rugbrød fy SKAM DIG!!!

og alt det du skal lave puhhh bliver helt træt jeg er også inde i en træt periode gider ikke rigtig noget men gør det nu lidt efter lidt hihihi

Haha... Så er det ikke nu at jeg skal fortælle dig at blommen på de her æg er helt mørkeorange... Virkelig frisk og virkelig velsmagende... Hihihi

Sætter mig i skammekrogen om lidt

Tjaa, det er jo sådan nogle ting der skal ordnes... Men udsætter det liiidt endnu heheh, er jo heldigvis alene hjemme

Anmeld

6. juli 2012

B&J

Muhmi skriver:

Haha... Så er det ikke nu at jeg skal fortælle dig at blommen på de her æg er helt mørkeorange... Virkelig frisk og virkelig velsmagende... Hihihi

Sætter mig i skammekrogen om lidt

Tjaa, det er jo sådan nogle ting der skal ordnes... Men udsætter det liiidt endnu heheh, er jo heldigvis alene hjemme

Ja kan du så løbe over i skammekrogen med dig for ej nu er du virkelig ikke sød nej nej fy skam dig......

jamen det er jo dejligt du er alene så kan det forgå stille og roligt

Anmeld

6. juli 2012

Muhmi

B&J skriver:

Ja kan du så løbe over i skammekrogen med dig for ej nu er du virkelig ikke sød nej nej fy skam dig......

jamen det er jo dejligt du er alene så kan det forgå stille og roligt

Hihihi  

Præcis, kan tage det hele som jeg har lyst til...

Skrue højt op for musikken og så ellers bare give den gas

Anmeld

6. juli 2012

B&J

Muhmi skriver:

Hihihi  

Præcis, kan tage det hele som jeg har lyst til...

Skrue højt op for musikken og så ellers bare give den gas

JAAAAAAAA

så kan man danse og skråle uden noget kan høre en

Anmeld

6. juli 2012

Muhmi

JAAAAAAAA

så kan man danse og skråle uden noget kan høre en

Præcis!! Total win win

Anmeld

6. juli 2012

B&J

Muhmi skriver:

Præcis!! Total win win

Yes yes

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.