Gode ideer til i form efter fødsel..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

354 visninger
4 svar
0 synes godt om
5. maj 2009

Marcus´s mor

Hej alle
Jeg er desværre sygmeldt og kan ikke rigtig lave så meget, da jeg har ondt og plukver Jeg elsker ellers at lave sport, og det går mig på at ikke kunne motionere mere, kan kun gå lidt ture, det er lidt surt..

Jeg kan bare side og se på jeg bliver størrere og størrere (Ikke kun på maven) øv øv.. er i 24 uge og har taget 11 kilo på.

Nu er jeg helt nybegynder med spæd børn, men er der nogle der har gode ider til hvordan man kommer hurtigt i form efter fødslen, bebs skal jo sove og spise hele tiden og kan forstille mig at man selv er træt, så det er vel svært at smutte i motions center osv...

hmm nogle der har gode ideer?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. maj 2009

Rikke, Liam & Linus

Fitness.dk har sådan et mor/barn trænings program.

www.fitnessdk.dk/traening/Pages/mor-baby.aspx

Det har jeg da ihvertfald overvejet om ikke man skulle førsøge sig med efter fødslen.

Ellers er svømning jo perfekt når man er gravid, hvis man ikke kan så meget andet. Det er meget skånsomt for kroppen....hvis altså man kan lide at svømme.

Anmeld

5. maj 2009

StineL

Jeg er i uge 38 med vores nr. 2, og har heller ikke kunne lave noget i lang tid - både pga. bl, men også pga. konstant svimmelhed, så jeg glæder mig også til jeg kan komme i gang med at røre mig lidt, når jeg har født

Min plan er at gå en masse ture med barnevognen - vi får forhåbentlig en varm sommer, og så træne med vores Wii Fit, hvis jeg har overskud til det. Når han bliver lidt ældre og får en bedre rytme, er min plan helt sikkert, at jeg skal igang i træningscentret - så kan jeg tage ham med rundt i centret og have ham ved siden af mig i liften.

Anmeld

5. maj 2009

Muffinmus

Nææææ
Jeg går til fitness mandag aften på et hold. farmand paser hende der.
Så har jeg kort til maskinerne som jeg bruger om formiddagen når hun sover til middag nogle gnge og så går jeg til efterfødselsgymnastik onsdag:-)
Så man kan SAGTENS komme i gang bagefter...gik i gang da hun var 3 uger gammel:-)
Nu er hun9 uger og jeg laver det jeg kan holde til men vil gerne i form og det kræver man giver lidt af sig selv...barnevognsture giver jo kun noget hvis du går temmeligt hurtigt og får pulsen op

Anmeld

11. maj 2009

Marcus´s mor

MariaE skriver:

Nææææ
Jeg går til fitness mandag aften på et hold. farmand paser hende der.
Så har jeg kort til maskinerne som jeg bruger om formiddagen når hun sover til middag nogle gnge og så går jeg til efterfødselsgymnastik onsdag:-)
Så man kan SAGTENS komme i gang bagefter...gik i gang da hun var 3 uger gammel:-)
Nu er hun9 uger og jeg laver det jeg kan holde til men vil gerne i form og det kræver man giver lidt af sig selv...barnevognsture giver jo kun noget hvis du går temmeligt hurtigt og får pulsen op

Når du træner om formiddagen, kan du så regne ud hvad tid bebs sover og hvor lang tid, og kan du godt koncentrere dig med træningen...? Har du bare bebs i en barne stol? kan jo ik rigtig have barevogn med ind. i et centre.

Jeg vil rigtig gerne træne som du, hvor jeg har bebs med når han sover middat, men vil også gerne at bebs får sin søvn på en ordenlig måde..

Knus Anne-Mette

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.