føj for den lede

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

858 visninger
12 svar
0 synes godt om
6. juli 2012

Anonym trådstarter

Jeg har det simpelthen så øv de her dage .
JEg har bare den mest ubehagelige trykkendd kvalme . Ej hvor er net træls ..
Jeg er i uge 24 og havde da ikke drømt om jeg skulle få kvalme sådan pludselig . Havde det ikke i starten .
Andre som pludselig har fået kvalme midt i det hele , og hvor længe varede det ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juli 2012

LilleChelle

Jeg har kvalme en gang imellem - oftest hvis ikke jeg har fået spist nok. 

Anmeld

6. juli 2012

Anonym trådstarter

LilleChelle skriver:

Jeg har kvalme en gang imellem - oftest hvis ikke jeg har fået spist nok. 

Mit har bare været der konstant de sidste 2 dage . Lige meget hvad jeg har spist eller drukket .
Har spist mange små potioner .

Anmeld

6. juli 2012

betjenten

Anonym skriver:

Jeg er i uge 24 og havde da ikke drømt om jeg skulle få kvalme sådan pludselig . Havde det ikke i starten .
Andre som pludselig har fået kvalme midt i det hele , og hvor længe varede det ?

Puha det er bare slet ikke sjovt!!! Havde det selv sådan, og ja var MEGET desperat, så prøvede Seaband, og ja det virkede heldigvis

Det varede et par mdr. men som sagt var Seaband min bedste ven... 

Anmeld

6. juli 2012

Anonym trådstarter

betjenten skriver:

Puha det er bare slet ikke sjovt!!! Havde det selv sådan, og ja var MEGET desperat, så prøvede Seaband, og ja det virkede heldigvis

Det varede et par mdr. men som sagt var Seaband min bedste ven... 

Nej del er simpelthen så ubehageligt , det eneste tidspunkt jeg har det godt er når jeg ligger ned men det er jo umuligt at gøre hele tiden ..

Jeg håber virkelig snart det forsvinder , hvis ikke så prøver jeg det arm bånd har hørt godt om det , og jeg kan bare ikke fungere sådan her , det har godt nok kun kørt 2 dage nu på 3 dagen men jeg kan ikke holde det ud , har et barn på halvandet der os kræver opmærksomhed ..

Anmeld

6. juli 2012

LilleChelle

Anonym skriver:

Mit har bare været der konstant de sidste 2 dage . Lige meget hvad jeg har spist eller drukket .
Har spist mange små potioner .

Øv - jeg er SÅÅÅ glad for at jeg indtil videre har været forskånet. 

- Jeg har så bare nogle andre ting at døjes med. 

Anmeld

6. juli 2012

Anonym trådstarter

LilleChelle skriver:

Øv - jeg er SÅÅÅ glad for at jeg indtil videre har været forskånet. 

- Jeg har så bare nogle andre ting at døjes med. 

Det kan jeg virkelig godt forstå . Jeg håbede virkelig os . Men jeg var ikke heldig . For uden det døjer jeg.i stor grad med ryggen gjorder jeg os første gang .

Anmeld

6. juli 2012

Sandra1985

Anonym skriver:

Jeg har lige læst en reklame for noget der hedder seaband, som skulle fjerne kvalme ved fx køresyge og graviditetskvalme... Jeg ved ikke om det virker... Det er et armbånd man tager på. Der er ligesom en lille knap på det, som trykker på et bestemt punkt på indersiden af håndleddet - ligesom zoneterapi eller akupunktur uden nåle... Du kan læse om det på www.seaband.dk 

Håber du får det bedre snart  Kh Sandra

Anmeld

6. juli 2012

Anonym trådstarter

Sandra1985 skriver:

Jeg har lige læst en reklame for noget der hedder seaband, som skulle fjerne kvalme ved fx køresyge og graviditetskvalme... Jeg ved ikke om det virker... Det er et armbånd man tager på. Der er ligesom en lille knap på det, som trykker på et bestemt punkt på indersiden af håndleddet - ligesom zoneterapi eller akupunktur uden nåle... Du kan læse om det på www.seaband.dk 

Håber du får det bedre snart  Kh Sandra

Tusind tak .
Jeg har godt hørt om det . Og har os overvejet det . MEn venter lige nogen dage og ser om det forhåbentligt ikke forsvinder selv .

Anmeld

6. juli 2012

Sandra1985

Anonym skriver:

Tusind tak .
Jeg har godt hørt om det . Og har os overvejet det . MEn venter lige nogen dage og ser om det forhåbentligt ikke forsvinder selv .

Ja, jeg håber for dig at det bare går over af sig selv  Men ellers er det måske værd at prøve... Jeg var lige inde på deres hjemmeside og der var et link til en debat om dem på Min Mave... Der var i hvert fald nogle kvinder som har stor glæde af dem! Tillykke med bebsen! Håber det bliver lettere for dig snart! 

Kh Sandra

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.