Og det var så snart 9 mdr.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

554 visninger
9 svar
0 synes godt om
6. juli 2012

babyone

Tiden er nu løbet løbsk og jeg kan ikke følge med. 10 Dage til termin, det gik først op for mig nu at det faktisk er NU han kommer

Jeg har det fantastisk, ingen gener og hopper forsat rundt i fuld firspring, som jeg altid har gjort. Tiden går med alt muligt, og har masse at lave, vi renovere lidt hus og have, så min barsel er fligttig brugt

Vi glæder os til han kommer, men egentlig så genere maven mig slet ikke, så om jeg går over tid gør mig ikke nået. Har ikke helt køkken alrum + stue klar, så han må gerne vente lidt

Hvad med jer andre, how goes? Er i også stadig godt ved den, og nyder maven som jeg? Kan læse mig lidt til nogle er begyndte at vente spændt, hvilket jo også er meget naturligt.

Hvordan har i det piger?

Ja og endeligt lidt sommer vejr man kan nyde, det er da skønt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juli 2012

projekt-ønskebarn

Jeg har 16 dage til termin og synes også at den sidste måned er fløjet afsted. 

Jeg er heller ikke besværet udover at jeg døjer med iskias nerven i den ene side så jeg ikke kan gÅ ordentligt men cykler stadig en masse rundt, forleden blev det til 20 km på cykel så jeg skal bestemt ikke klage på den konto. Har heller ikke ondt ved plukveer eller noget endnu så tænker at hun venter lidt med at komme men det er også okay. Vi er heller ikke helt klar endnu og jeg er ikke utålmodig heller endnu så det er fint hvis hun venter til termin  

Men glææææder mig og kan godt mærke at fødslen nærmer sig og fylder rigtig meget mentalt og man tænker meget: er det mon snart eller hvad men nu begynder de første babyer i gruppen også at komme så det er en spændende fase vi er i nu synes jeg  

Anmeld

6. juli 2012

babyone

projekt-ønskebarn skriver:

Jeg har 16 dage til termin og synes også at den sidste måned er fløjet afsted. 

Jeg er heller ikke besværet udover at jeg døjer med iskias nerven i den ene side så jeg ikke kan gÅ ordentligt men cykler stadig en masse rundt, forleden blev det til 20 km på cykel så jeg skal bestemt ikke klage på den konto. Har heller ikke ondt ved plukveer eller noget endnu så tænker at hun venter lidt med at komme men det er også okay. Vi er heller ikke helt klar endnu og jeg er ikke utålmodig heller endnu så det er fint hvis hun venter til termin  

Men glææææder mig og kan godt mærke at fødslen nærmer sig og fylder rigtig meget mentalt og man tænker meget: er det mon snart eller hvad men nu begynder de første babyer i gruppen også at komme så det er en spændende fase vi er i nu synes jeg  

Det er jo fantastisk at vi kan have det så godt- Som jeg har sagt, når det er så skønt at være gravid, så kan jeg godt få 10 Måske jeg skal vente med den udtalelse til fødslen er overstået

Skønt at du også forsat er frisk og ugeneret, hvilket en tur på 20 km da klart må tyde på.

Ja det er vildt spændende det hele, man ved jo ikke hvad man skal mærke efter og man er jo derfor total fokuseret på hver eneste mindste signal kroppen kommer med. Det er en skøn tid, og ikke mindst en skøn sommer måned at komme til verden på- Dejligt.

Anmeld

6. juli 2012

projekt-ønskebarn

Hé he må nu også indrømme at jeg savner min krop og savner mine stramme bukser så vi nøjes med to . Ja det er spændende hvordan fødslen forløber, hvordan den starter osv. Som du skriver er man opmærksom på ethvert signal. Har læst mig til en del om signaler osv men man kan nok ikke sammenligne en dyt når det kommer til stykket. 

Ja fantastisk måned. Døjer heller ikke med varme og væske i kroppen for ellers ville mange nok mene at det er en varm måned at være højgravid i

Spændende med nyt hus osv. Det skal da nok sætte gang i lidt hvis du går over tid  

Anmeld

6. juli 2012

Ditte-3

ej hvor lyder det bare som en dejlig greviditet

jeg har jo tilgængæl både ondt her og der og kvalme og vand i kroppen og kløe sååå aaaaaa

og glæder mig ubeskrevet meget til at få ham ud i mine arme, men samtidi er jeg også mega bange ved godt jeg har født 3 gange før men der gik bare så meget galt 3 gang at jeg er så bange for det sker igen, og så er der lige kommet en helt ny føelse op i mig og det er jeg har bare vert så klar lige siden jeg så de 2 streger men nu kommer det godt nok tæt på og har da alt klar til ham, så det mere en føelse a det er sku nu her om ik så længe han kommer det er nu lidt vildt

Anmeld

6. juli 2012

Blirnokaldrigfru

Jeg har 14 dage til termin og jeg synes tiden går laaangsomt Jeg synes efterhånden jeg er ret besværet.. kan ikke bukke mig efter ting mere, og får plukkeveer af at lave det mindste (og mine plukkeveer er slemme!), har mange plukkeveer med smerter - selv når jeg ikke laver noget, og kan mærke hovedet borer sig længere og længere ned - så her håber jeg snart der sker noget, for orker ikke de her smerter i 2-3 uger mere, har haft dem i næsten 2 uger nu varmen driller også min krop , så er lykkelig for det grå vejr idag

Men vi er klar , her trænger til at blive gjort lidt rent, men min mor har sagt at det gør hun mens vi er på sygehuset - SKØNT så vi er sådan set klar tasken til sygehuset har stået klar i en uges tid nu

Min familie er begyndt at gætte på hvornår jeg føder, og min bedstefar siger på tirsdag , så jeg er lidt spændt hehe

Gør jeres også det?

Anmeld

6. juli 2012

babyone

projekt-ønskebarn skriver:

Hé he må nu også indrømme at jeg savner min krop og savner mine stramme bukser så vi nøjes med to . Ja det er spændende hvordan fødslen forløber, hvordan den starter osv. Som du skriver er man opmærksom på ethvert signal. Har læst mig til en del om signaler osv men man kan nok ikke sammenligne en dyt når det kommer til stykket. 

Ja fantastisk måned. Døjer heller ikke med varme og væske i kroppen for ellers ville mange nok mene at det er en varm måned at være højgravid i

Spændende med nyt hus osv. Det skal da nok sætte gang i lidt hvis du går over tid  

På solskins kontoen har vi nok været rimlig skånte, havde det været grader og høj sol hver dag, ja så havde vi nok højst sandsynlig set lidt anderledes ud.

Glæder mig bestemt og til at kunne oppe i mit tøj igen- og ikke mindst alle de fede jeans og farvede slim fit bukser der har været denne sæson, dem skal jeg have fingre i et par stykker af. Jeg tænker positivt, de er nu på udsalg, så kan købe 3 par istedet for 2

jeg har ikke ville bruge penge på graviditets tøj, så det har været lidt det samme man er hoppet i. Dog er arbejdstøj, med maler klatter mm. det jeg ses mest i. Min venindes datter kom med en kommentar for et par uger siden, da de var på besøg igen: Har du kun tøj med malerklatter på? den var lidt go.

Jeg har brugt formiddagen på at få mit nye walk in closet i brug, og ja det er jo som at få nyt tøj. Det har stået pakket i  tasker det meste af et år pga . ombygning.  

God weekend

Anmeld

6. juli 2012

babyone

Frk P. skriver:

Jeg har 14 dage til termin og jeg synes tiden går laaangsomt Jeg synes efterhånden jeg er ret besværet.. kan ikke bukke mig efter ting mere, og får plukkeveer af at lave det mindste (og mine plukkeveer er slemme!), har mange plukkeveer med smerter - selv når jeg ikke laver noget, og kan mærke hovedet borer sig længere og længere ned - så her håber jeg snart der sker noget, for orker ikke de her smerter i 2-3 uger mere, har haft dem i næsten 2 uger nu varmen driller også min krop , så er lykkelig for det grå vejr idag

Men vi er klar , her trænger til at blive gjort lidt rent, men min mor har sagt at det gør hun mens vi er på sygehuset - SKØNT så vi er sådan set klar tasken til sygehuset har stået klar i en uges tid nu

Min familie er begyndt at gætte på hvornår jeg føder, og min bedstefar siger på tirsdag , så jeg er lidt spændt hehe

Gør jeres også det?

Jeg er sikker på at havde jeg haft samme smerter, og været plaget som dig, så havde jeg også ønsket at få bette manden ud, ASAP!

Din krop er nok i fuld gang med at forbedrede sig på den forstående fødsel, og 14 dage er gået inden du ser dig om. Nyd den sidste tid inden bleskift, forstyret nattesøvn mm. Forkæl dig selv, sov længe, nyd en god film, få massage(skulle været super godt) tag i svømmehallen, tag ud og få brunch- Jeg kunne finde på 1000 ting jeg kunne bruge 14 dage på, men nyder nu lige så meget at have en masse praktisk med at lave hus mm. Det er en god tidsrøver ihvertfald, får tiden er bare fløjet afsted.

Dejligt at muddi kommer og gir hytten en omgang, det har jeg også overvejet lidt, for her er der støv en del ombygning, så det kræver en ordentlig omgang. Overvejer med en total rengøring hos et firma, måske jeg skulle ønske mig det i barsels gave af manden

Håber du klare resten af tiden og at du forhåbentlig ikke går over tid.

Anmeld

6. juli 2012

AnnaK89

Tja - jeg er så gået en uge over termin nu

Så hun synes jeg godt lillepigen må tage og indfinde sig
Men selvom jeg er på overtid, så går dagene nu hurtigt nok og jeg kan jo tælle på 1 hånd hvor længe der er til igangsættelse, selvom jeg håber hun når at komme af sig selv

Jeg har en hel del plukveer, og ondt i underlivet, og så sover jeg nærmest ikke om natten, men selvom det er frustrerende, så ved jeg jo godt at det er en del af det

Imorgen tager jeg og min mand ud og plukker jordbær, og hygger os inden baby kommer, det bliver dejligt og jordbær er jo fantastiske

Anmeld

6. juli 2012

projekt-ønskebarn

Ja man burde bestemt udnytte udsalg lige nu. Tænker bare hvis jeg ikke kan være i samme størrelsen igen så bliver jeg en smule depri så tror jeg venter med at købe til jeg har tabt mig lidt først men så skal der også gåes shop amok

Hi hi kender godt det med arbejdstøjet og konstant opsat hår men nyder til gengæld også at gøre en masse ud af mig selv når vi så skal noget. Det satser jeg også på stadig st have overskud til når den lille kommer

Hi hi en sød kommentar. Børn er så dejligt ærlige  

Ih det bliver så spændende hvordan det hele bliver og hvordan baby ser ud. Det glææææder jeg mig helt vildt til. 

Go' weekend til dig også

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.