Frk P. skriver:
Jeg har 14 dage til termin og jeg synes tiden går laaangsomt
Jeg synes efterhånden jeg er ret besværet.. kan ikke bukke mig efter ting mere, og får plukkeveer af at lave det mindste (og mine plukkeveer er slemme!), har mange plukkeveer med smerter - selv når jeg ikke laver noget, og kan mærke hovedet borer sig længere og længere ned - så her håber jeg snart der sker noget, for orker ikke de her smerter i 2-3 uger mere, har haft dem i næsten 2 uger nu
varmen driller også min krop , så er lykkelig for det grå vejr idag 
Men vi er klar , her trænger til at blive gjort lidt rent, men min mor har sagt at det gør hun mens vi er på sygehuset - SKØNT
så vi er sådan set klar
tasken til sygehuset har stået klar i en uges tid nu 
Min familie er begyndt at gætte på hvornår jeg føder, og min bedstefar siger på tirsdag , så jeg er lidt spændt hehe 
Gør jeres også det? 
Jeg er sikker på at havde jeg haft samme smerter, og været plaget som dig, så havde jeg også ønsket at få bette manden ud, ASAP!
Din krop er nok i fuld gang med at forbedrede sig på den forstående fødsel, og 14 dage er gået inden du ser dig om. Nyd den sidste tid inden bleskift, forstyret nattesøvn mm. Forkæl dig selv, sov længe, nyd en god film, få massage(skulle været super godt) tag i svømmehallen, tag ud og få brunch- Jeg kunne finde på 1000 ting jeg kunne bruge 14 dage på, men nyder nu lige så meget at have en masse praktisk med at lave hus mm. Det er en god tidsrøver ihvertfald, får tiden er bare fløjet afsted.
Dejligt at muddi kommer og gir hytten en omgang, det har jeg også overvejet lidt, for her er der støv en del ombygning, så det kræver en ordentlig omgang. Overvejer med en total rengøring hos et firma, måske jeg skulle ønske mig det i barsels gave af manden
Håber du klare resten af tiden og at du forhåbentlig ikke går over tid.