Tordenvejr...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.893 visninger
10 svar
0 synes godt om
11. marts 2008

MorCamilla

Jeg var inde og tage Mikkel op i morges.. (Kasper sov stadig) Og Mikkel og jeg skulle igennem vores soveværelse for at komme ud på badeværelset....
Lige som vi gik igennem soveværelset blev Mikkel helt hvid i hovedet og så rigtig bange ud.. Jeg spurgte ham hvad der var galt - men uden svar...
Da jeg så får ham lagt på pulsebordet og er ved at give ny ble på begynder han at skrige højt... og siger så: "mor Mikkel bange for tordenvejr" Jeg forklare ham at det ikke tordner og får ham hend til vinduet så han kan se at det er godt vejr... Der går lidt tid så gør han det samme igen... Og der går det op for mig at det er Kaspers snorken han kan høre... Det som han kalder tordenvejr... :P
Nøj hvor jeg grinede da det gik op for mig... Lille stakkel som troede at det tordnede og så var det bare hans far, som sov lidt for godt... :D

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. marts 2008

H+S Skjolgborg.

:D Griner højt nååå lille bassemand...

Anmeld

11. marts 2008

Pia.

hi hi... hvor herligt.... hvad sagde farmand til det da han vågnede ?

:)):)):))

Anmeld

11. marts 2008

MorCamilla

Farmand synes ikke det var helt så sjovt som jeg synes... ;):P

Anmeld

11. marts 2008

Tessa85

:)) hvor sødt, og det er ka da godt værre det bare er kvinde humor, der er oz tit ting jeg griner af som min kærste ikk sys er nær så sjovt som jeg, eller er mænds humor bare ikk så bred som vores;)

Anmeld

11. marts 2008

SaNiNa

hehe hvor sødt... her tordner det hele dagen vores hankat han sorker højlydt så natten kan være rigtig lang her med en kat og kæresten som snorker som bare ......

hehe hvad sagde far så til han torden...

sanne

Anmeld

11. marts 2008

linemus

:)):)):)):)) Hvor er han sød :D

Min mand arbejder om natten og ligger derfor på sofaen om morgenen og sover (fordi jeg ikke vil vækkes en time før jeg skal op), og vores søn var ikke ret gammel, før han lærte at svare på: Hvad siger far? SNOOOOOOORK!!!!

Anmeld

11. marts 2008

linemus

:)):)):)):)) Hvor er han sød :D

Min mand arbejder om natten og ligger derfor på sofaen om morgenen og sover (fordi jeg ikke vil vækkes en time før jeg skal op), og vores søn var ikke ret gammel, før han lærte at svare på: Hvad siger far? SNOOOOOOORK!!!!

Anmeld

11. marts 2008

Pia.

MorCamilla skriver:

Farmand synes ikke det var helt så sjovt som jeg synes... ;):P

Nej det forstår man måske godt *GG* - men vi andre startede dagen med et smil og det kan vi jo takke farmand for... :))

(H)

Anmeld

11. marts 2008

stinna87

hahahaha.... Sys jeg dælme er skægt... hehe:D

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.