Øv igen igen...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

705 visninger
8 svar
0 synes godt om
5. maj 2009

Pocha

Nå, så kom den tid på måneden hvor man håber på udebleven mens, men desværre bliver det vist heller ikke denne gang, har fået de første tegn på at mens er på vej.....

Tænk sig at det skal være så svært og lave et barn, og at man hver måned når og håbe sådan på at den nu er der, og så bliver helt ked af det, når den alligevel ikke er der...

Rikke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. maj 2009

Miss BananaHammock

Hvor kender jeg det bare godt. Har selv fået min idag. :0(
Og alle blir gravide omkring en. Eller sådan føles det ihvertfald!

Knus herfra.

Anmeld

5. maj 2009

Mathilde

Øv hvor er det træls!!!
Jeg håber den er der næste gang for jer begge

Knus Mathilde

Anmeld

5. maj 2009

Sweet1978

Føler med dig og sender de varmeste tanker. Selv har jeg været heldig at det er gået stærkt begge gange, 1 - 2 månede efter p-pille stop har den været der.

Anmeld

5. maj 2009

Miss BananaHammock

Mathilde skriver:

Øv hvor er det træls!!!
Jeg håber den er der næste gang for jer begge

Knus Mathilde

Tak og held og lykke med eksamerne!

Anmeld

5. maj 2009

Pocha

Sweet1978 skriver:

Føler med dig og sender de varmeste tanker. Selv har jeg været heldig at det er gået stærkt begge gange, 1 - 2 månede efter p-pille stop har den været der.

Tak skal du ha' Nu er mens kommet helt, så det blev helt sikkert heller ikke denne gang..

Anmeld

5. maj 2009

Susanne79

kender det alt for godt. var gået næsten 12 dage over tid da min mens kom i går. Kæmpe nedtur.......Og ja, alle omkring én bliver gravide!!

Anmeld

6. maj 2009

baby2010

rln1974 skriver:

Nå, så kom den tid på måneden hvor man håber på udebleven mens, men desværre bliver det vist heller ikke denne gang, har fået de første tegn på at mens er på vej.....

Tænk sig at det skal være så svært og lave et barn, og at man hver måned når og håbe sådan på at den nu er der, og så bliver helt ked af det, når den alligevel ikke er der...

Rikke

Nåhr, jeg kan føler også med dig Vi har ikke været i gang så længe, men jeg kan sagtens allerede mærke, at jeg bliver skuffet hver måned.

Det er også svært, at alle hele tiden skal gøre opmærksom hvor hurtigt det gik for dem... Det er da dejligt for dem, og jeg er oprigtigt glad på deres vegne

Det hjælper bare ikke rigtig på den skuffede følelse man har, når det igen ikke er lykkes... Nærmest tværtimod...

Anmeld

6. maj 2009

missKat

kender det alt for godt!!! og føler med dig...
gik selv 10 dage over og så kom det mandag!! jeg er ikke fan af tante rosa for tiden håber hun bliver væk næste måned!!!

krydser for os alle

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.