Jeg er stolt af mig selv :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

448 visninger
6 svar
0 synes godt om
5. juli 2012

Na-Wi

Det er nemlig tillade at være engang imellem

Jeg er typen som ikke er skide god til at dyrke motion, jeg hader det faktisk utrolig meget..

Men men men, igår viste min idrætslærer os en app til telefonen som hedder Endomondo og det kan varmt anbefaldes  Den kan regne ud hvor langt man løber/cykler/står på ski/går og meget mere samt regner kalorier ud og tage tid på en.

Jeg har kun min elskede cykel til transportmiddel og jeg besluttede mig for at cykle en tur igår med min søn bag på, og det endte med at vi cyklede næsten 11 km !!!!  Det er stort for mig..

I dag gik der en smule sport i at slå rekorden, og jeg var meget presset af tiden (sådan er det at være enlig mor ) men alligevel slog jeg rekorden dog kun med 1 km så i dag cyklede jeg altså næsten 12 km ..

Er glad og stolt og træt i kroppen hehe.. Håber jeg kan blive ved på denne måde  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juli 2012

B&J

Ej hvor er du bare super super sej og ja den app den er super god den bruger jeg også selv

Anmeld

6. juli 2012

LilleChelle

Man må aldeles godt være stolt af sig selv  

Super flot klaret -  

Anmeld

6. juli 2012

Na-Wi

Mange tak idag har jeg cyklet lidt over 15 km  

Anmeld

6. juli 2012

Dot D

Na-Wi skriver:

Mange tak idag har jeg cyklet lidt over 15 km  

det er flot.... du fortsætter da bare fremad...

det ender vist med, at jeg må give mig og få fat i sådan en tlf, der har alle de der smarte apps. det kunne være sjovt at se, hvor meget man får gået i løbet af dagen

Anmeld

6. juli 2012

Na-Wi

Dot D skriver:

det er flot.... du fortsætter da bare fremad...

det ender vist med, at jeg må give mig og få fat i sådan en tlf, der har alle de der smarte apps. det kunne være sjovt at se, hvor meget man får gået i løbet af dagen

Syntes jeg bestemt du skal overveje, er lige kommet hjem fra en hygge gåtur med en veninde hvor vi brugte den app og pludselige havde vi gået lidt over 5 km  

Anmeld

6. juli 2012

Dot D

Na-Wi skriver:

Syntes jeg bestemt du skal overveje, er lige kommet hjem fra en hygge gåtur med en veninde hvor vi brugte den app og pludselige havde vi gået lidt over 5 km  

super..... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.