1 års fødelsdagsgave! Hjælp!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

842 visninger
10 svar
0 synes godt om
5. juli 2012

Mettefpigen

Hej tøser

Jaa nu er der godt nok 2 måneder til at bassen blir 1 år, men jeg er begyndt at tænke på hvad vi skal give ham..... Og jeg har ingen ide!!....

Han har en hel masse i forvejen, så aner slet ikk hvad vi skal give ham.... Det skal jo være noget han kan bruge, så af lave hans værelse "færdigt" kan det jo ikk rigtig være....

Så er der nogen der har ide til hvad man kan give ham? Han kan godt lide biler, musik og alt der larmer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juli 2012

HeXeri

Hej tøser

Jaa nu er der godt nok 2 måneder til at bassen blir 1 år, men jeg er begyndt at tænke på hvad vi skal give ham..... Og jeg har ingen ide!!....

Han har en hel masse i forvejen, så aner slet ikk hvad vi skal give ham.... Det skal jo være noget han kan bruge, så af lave hans værelse "færdigt" kan det jo ikk rigtig være....

Så er der nogen der har ide til hvad man kan give ham? Han kan godt lide biler, musik og alt der larmer

Vi har en dreng på 2 og da han fyldte 1 fik familien at vide at gaverne skulle være legetøj - han har jo alt andet han skal bruge.
Han fik så mange jeg kan ikke huske det hele: Puslespilsgulv, parkeringshus, motorcykel, flere små biler, timmie tid, postmand per.

Men det er svært med de små nogen, heldigvis lader bedsterne ikke til at finde det specielt svært

Anmeld

6. juli 2012

Lotus86

Vores søn blev 1 år i tirsdags, og vi gav ham sådan en arbejds/håndværkerbænk og 2 Schleich dyr, begge har og er et kæmpe hit bænken kan sige lyde og lyse, der er i alt 7 funktioner på.

Anmeld

6. juli 2012

Frk.S

He he, Freja bliver også 1 år om to måneder, og jeg er også begyndt at tænke på hendes gave - det er jo en stor ting den første fødselsdag.

Vi har snakket om at give hende et legekøkken - dem kan man også få med lyd i, så måske det var en mulighed.

Ellers en væktøjs / arbejdsbænk - kan sikkert også fåes med lyd i

Musikinstrumenter

Parkeringshus med biler (fik min nevø, som også er vild med biler, et år - og han har leget SÅ meget med det)

Anmeld

6. juli 2012

Mettefpigen

HeXeri skriver:

Vi har en dreng på 2 og da han fyldte 1 fik familien at vide at gaverne skulle være legetøj - han har jo alt andet han skal bruge.
Han fik så mange jeg kan ikke huske det hele: Puslespilsgulv, parkeringshus, motorcykel, flere små biler, timmie tid, postmand per.

Men det er svært med de små nogen, heldigvis lader bedsterne ikke til at finde det specielt svært

Nej bedsteforældre har aldrig problemet med at købe gaver ;-) har også kun skrevet legetøj på, han kan jo ikk rigtig bruge andet ;-)

Anmeld

6. juli 2012

Mettefpigen

Lotus86 skriver:

Vores søn blev 1 år i tirsdags, og vi gav ham sådan en arbejds/håndværkerbænk og 2 Schleich dyr, begge har og er et kæmpe hit bænken kan sige lyde og lyse, der er i alt 7 funktioner på.

Det lyder rigtig godt :-) valget står også mellem sådan en og et legekøkken :-) tænkte bare over om de kunne bruge dem når de ikk er ældre :-)

Anmeld

6. juli 2012

Mettefpigen

Frk.S skriver:

He he, Freja bliver også 1 år om to måneder, og jeg er også begyndt at tænke på hendes gave - det er jo en stor ting den første fødselsdag.

Vi har snakket om at give hende et legekøkken - dem kan man også få med lyd i, så måske det var en mulighed.

Ellers en væktøjs / arbejdsbænk - kan sikkert også fåes med lyd i

Musikinstrumenter

Parkeringshus med biler (fik min nevø, som også er vild med biler, et år - og han har leget SÅ meget med det)

Jaa nemlig ;-) hihi det er sp vigtigt og det hele skal være perfekt ;-) jaa tænkte også på et legekøkken... Puhh.... Tror sku jeg må en tur i ikea og toys r us og kigge :-) kan være det hjælper ;-)

Anmeld

6. juli 2012

Lotus86

Mettefpigen skriver:

Det lyder rigtig godt :-) valget står også mellem sådan en og et legekøkken :-) tænkte bare over om de kunne bruge dem når de ikk er ældre :-)

Det kan vores dreng i hvert fald, et legekøkken ville også være et stort hit hos ham

Anmeld

6. juli 2012

Mettefpigen

Lotus86 skriver:

Det kan vores dreng i hvert fald, et legekøkken ville også være et stort hit hos ham

Jaa det kan de vel nok ;-) der sker jo også forandringer hele tiden.... :-)

Anmeld

6. juli 2012

Alexander&Lærke

Da vores dreng i sin tid blev 1 år, gav vi ham en cars gåbil, med musik, lyde og en masse kanper man kunne trykke på og den kunne kan ræse rundt på herinde, den var så fin og sød og var et kæmpehit især når der har været andre små legekammerater på besøg, det er den bedste gave vi har givet ham, også den vi husker bedst. Desværre var jeg så dum at sælge den for 1 års tid siden alt for billigt da vi vidste vi skulle have en pige og tænkte at hun skulle da ikke køre rundt på sådan en drenge ting men tror den havde været et ligeså stort hit for hende selvom det var mcqueen... Kan varmt anbefales....

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.