Erfaring med ring slynge.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

381 visninger
8 svar
0 synes godt om
5. juli 2012

samantha1986

Vi overvejer at købe en ring slynge fra trille. Men er det en vi vil få glæde af og bruge? 

Tanken er kommet nu hvor intet hjælper hende. Hun er ved at tage det første tigerspring og vi kæmper i flere timer her aften med skrig. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juli 2012

L&V

samantha1986 skriver:

Vi overvejer at købe en ring slynge fra trille. Men er det en vi vil få glæde af og bruge? 

Tanken er kommet nu hvor intet hjælper hende. Hun er ved at tage det første tigerspring og vi kæmper i flere timer her aften med skrig. 

Jeg har en ring slynge og er super glad for den. Da hun carne lille ku jeg amme hende i den. hun ku sove der osv ocean nu elsker hun bare og sidde der og være med

Anmeld

5. juli 2012

samantha1986

Månsson skriver:

Jeg har en ring slynge og er super glad for den. Da hun carne lille ku jeg amme hende i den. hun ku sove der osv ocean nu elsker hun bare og sidde der og være med

Er den også god til at give dem tryghed? For de her dage søger hun det meget og hun vil ikke ligge på alle måder. Helst vil hun helt tæt på. 

Anmeld

6. juli 2012

L&V

samantha1986 skriver:

Er den også god til at give dem tryghed? For de her dage søger hun det meget og hun vil ikke ligge på alle måder. Helst vil hun helt tæt på. 

Det tror jeg ikke man kan sige entydigt, børn er jo forskellige og kommer an på hvodan de normalt finder tryghed

Anmeld

6. juli 2012

Koen.

Vi har os en ringslynge og har været/ er glade for den

Anmeld

6. juli 2012

samantha1986

Jeg tror jeg vil prøve at købe en. Kan jo bare købe den brugt for så er det ikke så ærgeligt hvis hun slet ikke gider den.

Men tusine tak for jeres svar :-)

Anmeld

6. juli 2012

Drømme

samantha1986 skriver:

Hvordan tæt ?

Min datter er meget kontaktsøgende når hun tager de spring, og vi prøvede at købe en ringslynge, men den ville hun bestemt ikke ligge i de første par måneder.. Hun ville ikke ligge i vuggestilling, men helst være oprejst mod vores bryst. 

Så for os har en vikle været den rette løsning - og så har vi slyngevugge som er blevet en stor hjælp nu når hun tager et spring og ikke vil falde til ro.

Anmeld

6. juli 2012

samantha1986

Drømme skriver:

Hvordan tæt ?

Min datter er meget kontaktsøgende når hun tager de spring, og vi prøvede at købe en ringslynge, men den ville hun bestemt ikke ligge i de første par måneder.. Hun ville ikke ligge i vuggestilling, men helst være oprejst mod vores bryst. 

Så for os har en vikle været den rette løsning - og så har vi slyngevugge som er blevet en stor hjælp nu når hun tager et spring og ikke vil falde til ro.

Altså i går ville hun ligge på sin fars bryst mens han havde bar mave. Men andre dage så har det været nok bare at være ved os.

Anmeld

6. juli 2012

Drømme

samantha1986 skriver:

Altså i går ville hun ligge på sin fars bryst mens han havde bar mave. Men andre dage så har det været nok bare at være ved os.

Okay..

Altså der er jo nok ikke så meget andet at gøre end at prøve sig frem..

På sneglehuset.dk er det muligt at leje en slynge / vikle mm, hvis man er meget i tvivl..

Husk på, at den besværlige tid går over, hun bliver en glad baby igen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.