Åndenød

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

398 visninger
4 svar
0 synes godt om
5. juli 2012

MorDk

Puha jeg sys godt nok det er hårdt idag! Sys jeg har haft konstant "Åndenød" hele dagen idag. Måske det pga. varmen? Lillepigen ligger godt nok og maser op mod mine lunger...  men puha. Hun holder sig også en del i ro her i varmen... men puuuuha hvor er det dog ubehageligt ikke at kunne trække vejret ordentligt ned i lungerne.

Andre der har det lige sådan?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juli 2012

Camillos

MorDk skriver:

Puha jeg sys godt nok det er hårdt idag! Sys jeg har haft konstant "Åndenød" hele dagen idag. Måske det pga. varmen? Lillepigen ligger godt nok og maser op mod mine lunger...  men puha. Hun holder sig også en del i ro her i varmen... men puuuuha hvor er det dog ubehageligt ikke at kunne trække vejret ordentligt ned i lungerne.

nu kan jeg selvfølgelig ikke huske hvor langt du er henne ? Man ja faktisk er 25+0 idag og har nogled dage haft en SKRÆKKELIG åndenød... selv når man sidder ned og laver ingenting, får man pludselig svært ved at trække vejret.. 

Anmeld

5. juli 2012

BabyHL

MorDk skriver:

Jeg får det faktisk rigtig tit sådan. Det er virkelig ubehageligt :-(

Anmeld

5. juli 2012

MMOGM

MorDk skriver:

Sådan har jeg det når jeg skal sove, og ligger på ryggen 

Anmeld

5. juli 2012

mortilnoahogmelina

JEp jeg er os en af dem som lider af det desværre .
Den her gang er det godt nok kommet tidligt i forhold til sidst .

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.