Tøj til sommerbryllup

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.509 visninger
12 svar
0 synes godt om
5. juli 2012

AnneBJ

Jeg skal til et traditionelt kirkebryllup i august måned, som er kombineret med en barnedåb.. Altså skal de være fint tøj, men ikke nødvendigvis totalt galla.. Hvidt tøj er udelukket. Det er min svigerinde og svoger der skal giftes, og min niece som skal døbes - jeg skal stå fadder.

Jeg ved slet ikke hvad tøj jeg skal gå efter - jeg vil gerne have en let og smuk sommerkjole på, finere end H&M men ikke nødvendigvis til 1000 kroner.. Har I gode links og/eller ideer??

Jeg forestiller mig FARVER - ikke pasteller, støvede eller lignende..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juli 2012

LLN

AnneBJ skriver:

Jeg skal til et traditionelt kirkebryllup i august måned, som er kombineret med en barnedåb.. Altså skal de være fint tøj, men ikke nødvendigvis totalt galla.. Hvidt tøj er udelukket. Det er min svigerinde og svoger der skal giftes, og min niece som skal døbes - jeg skal stå fadder.

Jeg ved slet ikke hvad tøj jeg skal gå efter - jeg vil gerne have en let og smuk sommerkjole på, finere end H&M men ikke nødvendigvis til 1000 kroner.. Har I gode links og/eller ideer??

Jeg forestiller mig FARVER - ikke pasteller, støvede eller lignende..

Hvilken størrelse skal du bruge.

Anmeld

5. juli 2012

AnneBJ

LLN skriver:

Hvilken størrelse skal du bruge.

Måske en M, men ellers L

Anmeld

5. juli 2012

LLN

AnneBJ skriver:

Måske en M, men ellers L

Prøv at se her, der er mange forskellige.

http://www.miinto.dk/guide-k-sommer-kjoler?gclid=CPCiu9-Pg7ECFRHMzAodDBzyAQ

Anmeld

5. juli 2012

AnneBJ

LLN skriver:

Prøv at se her, der er mange forskellige.

http://www.miinto.dk/guide-k-sommer-kjoler?gclid=CPCiu9-Pg7ECFRHMzAodDBzyAQ

Den side kendte jeg ikke - tak!

Anmeld

5. juli 2012

minimig

Jeg finder tit mine kjoler på asos.com - der er mange forskellige mærker, priser og stilarter... og så er der gratis fragt

- og udsalg i øjeblikket!

Anmeld

5. juli 2012

AnneBJ

skrukkrukken skriver:

Jeg finder tit mine kjoler på asos.com - der er mange forskellige mærker, priser og stilarter... og så er der gratis fragt

- og udsalg i øjeblikket!

Der har jeg også kigget lidt, men mit problem er vidst, at jeg ikke helt hvad jeg går efter.. altså hvor fint og sådan..

Anmeld

5. juli 2012

LLN

AnneBJ skriver:

Der har jeg også kigget lidt, men mit problem er vidst, at jeg ikke helt hvad jeg går efter.. altså hvor fint og sådan..

Vælg noget du vil føle dig godt tilpas i frem for noget du mener du bør have på.

Anmeld

5. juli 2012

minimig

AnneBJ skriver:

Ah det kender jeg godt. Jeg skal til bryllup her d. 14. juli og jeg har købt denne kjole - det er godt nok fra deres "plussize" afdeling, men den findes vist også i normale størrelser.

Anmeld

5. juli 2012

AnneBJ

skrukkrukken skriver:

Ah det kender jeg godt. Jeg skal til bryllup her d. 14. juli og jeg har købt denne kjole - det er godt nok fra deres "plussize" afdeling, men den findes vist også i normale størrelser.

Den er faktisk rigtig fint! Tilpas luftig og sommerlig!! tak!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.