Kiropraktor ..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.758 visninger
14 svar
0 synes godt om
5. maj 2009

Mca<3

Vi skal til kiropraktor med Alexander i dag . Han er så urolig hele døgnet . Han er kun tilfreds når han spiser el . sover Stakkels lillemand så nu vil jeg altså se om det kan hjælpe ham .. Tænk hvis han har ondt et sted

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. maj 2009

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Åh stakkels lille mand. Jeg håber, at det hjælper (jeg har kun hørt godt om spædbørn til kiropraktoren).

Du må lige skrive når I har været der, så vi kan hører hvordan det går med lille manden.

Knus og tanker

Anmeld

5. maj 2009

Mca<3

Jo det skal jeg nok Har først tid kl 17 45 .. Ved reelt ikke om han har ondt nogen steder , han kan jo trøstes men så urolig har ingen af mine børn været Og jeg tænker han sad jo fast længe oppe i bækkenet skævt med en hånd under hagen .. Måske han har ondt i nakken og får hoved pine ,,,

Anmeld

6. maj 2009

Mca<3

Så var vi hos kiropraktor Han var utrolig låst i nakke og skulderblade og er blevet løst op .. Foreløbig virker han faktisk mere rolig og han skal have en omgang på tirsdag igen Det kan være jeg får et helt nyt barn ...

Anmeld

6. maj 2009

MoarHvidovre

Det var da bare super dejligt, at I fandt ud af, hvorfor jeres prins ikke var så selv og skønt at det allerede har hjulpet Har de sagt hvor mange behandlinger han skal have?

Anmeld

6. maj 2009

Mca<3

Ja de regner med at det er sidste gang på tirsdag Vidste i at babyer rent faktisk er så mobile at man kan dreje deres hoved næsten om i nakken ??? Puha ikke rart at se på men han hyggede sig ,,,

Anmeld

6. maj 2009

MoarHvidovre

Nej, det vidste jeg ikke, at de kunne. Det må have set lidt skræmmende ud. Dejligt at der ikke skulle flere behandlinger til

Anmeld

6. maj 2009

Mca<3

Han lignede jo en der midlertidigt var besat af djævlen
Hvordan går det med prinsessen ??

Anmeld

29. juni 2009

Sine - mor til Vigga

Hejsa,

Min datter Vigga har en utrolig uro i maven og er derfor meget anspændt og ked i de vågne timer. Er der nogen af jer, der kender en god kiroprakter i København og omegn. Vi bor selv på Nørrebro. Eller hvis der er andre bud, så tages de gerne imod.

Mvh Sine

Anmeld

29. juni 2009

Mca<3

sine - mor til Vigga skriver:

Hejsa,

Min datter Vigga har en utrolig uro i maven og er derfor meget anspændt og ked i de vågne timer. Er der nogen af jer, der kender en god kiroprakter i København og omegn. Vi bor selv på Nørrebro. Eller hvis der er andre bud, så tages de gerne imod.

Mvh Sine

Jeg brugte en super en i Hillerød

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.