Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Sara. skriver: Jeg kender ikke den perverse????!!! Må jeg høre Men jeg plejer at synge:Der bor en bager på Nørregade,han bager kringler og julekage.Han bager store, han bager små,han bager nogle med sukker på.Og i hans vindu' er sukkersagerog heste, grise og peberkager,så har du penge, så kan du få,men har du ingen, så må du gå.
Jeg kender ikke den perverse????!!! Må jeg høre Men jeg plejer at synge:Der bor en bager på Nørregade,han bager kringler og julekage.Han bager store, han bager små,han bager nogle med sukker på.Og i hans vindu' er sukkersagerog heste, grise og peberkager,så har du penge, så kan du få,men har du ingen, så må du gå.
jep det er osse den jeg kender
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
rikkeregnbue skriver: Lille sky gik morgentur og mariehønen evigglad
Lille sky gik morgentur og mariehønen evigglad
Nurw, sødt :-)
Yurie skriver: Der bor en bager, paa noerregade. Han bager kringler og julekager. Han bager store, han bager smaa. han bager nogen med sukker paa. og i hans vindu' er sukkersager og heste, grise og peberkager, så har du penge, så kan du få, men har du ingen, så må du gå
Der bor en bager, paa noerregade. Han bager kringler og julekager. Han bager store, han bager smaa. han bager nogen med sukker paa. og i hans vindu' er sukkersager og heste, grise og peberkager, så har du penge, så kan du få, men har du ingen, så må du gå
Tusind tak for hjælpen
Tauf skriver: Det var det jeg fandt ved at google:-) Der bor en bager på Nørregade, han bager kringler og julekage. Han bager store, han bager små, han bager nogle med sukker på. Og i hans vindu' er sukkersager og heste, grise og peberkager, så har du penge, så kan du få, men har du ingen, så må du gå.
Det var det jeg fandt ved at google:-) Der bor en bager på Nørregade, han bager kringler og julekage. Han bager store, han bager små, han bager nogle med sukker på. Og i hans vindu' er sukkersager og heste, grise og peberkager, så har du penge, så kan du få, men har du ingen, så må du gå.
Tusind tak for det
W.. skriver: Jeg kender så udemærket det med at skulle synge en sang, glemme teksten og så synge en lettere pervers udgave af den Eksempelvis ender jeg altid med Ørkenes Sønners udgave af de samlede børnesange. Den er sgu også sjov
Jeg kender så udemærket det med at skulle synge en sang, glemme teksten og så synge en lettere pervers udgave af den Eksempelvis ender jeg altid med Ørkenes Sønners udgave af de samlede børnesange. Den er sgu også sjov
Hvordan lyder den?
Gør vi også
Rikkeas skriver: Hvordan lyder den?
http://www.youtube.com/watch?v=OL6ZWRvSTBE
Problembarnet skriver: http://www.youtube.com/watch?v=OL6ZWRvSTBE
HAHAH!
Ej hvor var den bare sjov
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128