HTC Sensation vs. Samsung galaxy S II

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

432 visninger
7 svar
0 synes godt om
5. juli 2012

Peanut

Hej

Jeg har kig på disse to. 

Køber nok en nyere brugt da jeg er for nærig til at købe en splinter ny 

Men er der nogle der evt. tidligere har sammenlignet disse to telefoner?

Hvad fandt i frem til der var bedst og hvorfor?

Eller har du bare et indput om fordel / ulempe ved den ene eller den anden?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juli 2012

dorthemus

Jeg har HTC sensation og vil så gerne skifte til Samsung galaxy slll, den nyeste. Er slet ikke imponeret over videodelen hos HTC og det er et kæmpe minus...synes lyden er skinger
Ellers er telefonen nem at betjene og har en stor god skærm og den konverterer skriften til skærmstrørrelsen så man ikke skal køre frem og tilbage og op og ned når man skal læse fx nyheder

Anmeld

5. juli 2012

Kamulla

vil til hver en tid vælge samsung begge mine søstre samt min stedfar har sII og den er virkelig lækker... sidder her og gerne vil skifte til samsung og jeg har en iphone 4

Anmeld

5. juli 2012

Ansemusen

Peanut skriver:

Hej

Jeg har kig på disse to. 

Køber nok en nyere brugt da jeg er for nærig til at købe en splinter ny 

Men er der nogle der evt. tidligere har sammenlignet disse to telefoner?

Hvad fandt i frem til der var bedst og hvorfor?

Eller har du bare et indput om fordel / ulempe ved den ene eller den anden?

Jeg har Samsung SII og er rigtig glad for den! Det er dog min første smart phone

Så den kan jeg varmt anbefale. Den arbejder også rimeligt hurtigt på nettet, så jeg havde ikke behov for at købe 3'eren, men valgte i stedet at spare en sjat på ikke at købe den nyeste model.

Den nye model har en større processor og så har den noget, der gør at den kan registrere, når man ser på skærmen, og derfor ikke slukker skærmen, mens man læser. Men det har ikke været noget jeg har manglet på 2'eren, da jeg bare har sat den til først at slukke skærmen efter 5 min. inaktivitet, og den når aldrig at slukke af sig selv!

Anmeld

5. juli 2012

lukaj

jeg solgte min iphone for et halvt år siden og købte en samsung galaxy og har ikke fortrudt overhovedet. jeg er super glad for den og har intet at klage over hos den

Anmeld

7. juli 2012

Peanut

Tak for alle jeres svar 

Det lyder overvejende mest som en Samsung galaxy S II jeg skal have  Er den jeg har fået anbefalet flest steder efterhånden 

Anmeld

7. juli 2012

MorDk

dorthemus skriver:

Jeg har HTC sensation og vil så gerne skifte til Samsung galaxy slll, den nyeste. Er slet ikke imponeret over videodelen hos HTC og det er et kæmpe minus...synes lyden er skinger
Ellers er telefonen nem at betjene og har en stor god skærm og den konverterer skriften til skærmstrørrelsen så man ikke skal køre frem og tilbage og op og ned når man skal læse fx nyheder

Ja lyden er forfærdelig... det er jeg enig i...

Anmeld

7. juli 2012

dorthemus

MorDk skriver:

JJe

Ja lyden er forfærdelig... det er jeg enig i...

Jeg er bare så ærgelig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.