ARGHH hvor er jeg irriteret på min kæreste's x.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

728 visninger
10 svar
0 synes godt om
5. maj 2009

Leneur

Hun har fået manipuleret deres ældste søn fra at gå til fodbold og i stedet for skal han gå til spejder. Grunden til at hun ikke vil have at de begge skal spille fodbold er at det er noget deres far gør med dem. Han tager troligt afsted hver mandag og onsdag til træning og til de stævner der er. De har virkelig nydt at komme afsted og snakker meget om det. De er glade og stolte over de medaljer de har fået. De prøver rigtig meget på at fortælle deres mor om det men hun viser ingen interesse overhovedet og lader som om hun ikke hører det, så er det sgu svært for et par drenge på 5 og 6 år. Den ældste er en meget følsom dreng og tænker på alle andre end sig selv, så når mor spørg om det ikke er en god ide at gå til spejder, siger han glad og gerne ja, hun glemte bare lige at sige at det så vil betyde at han ikke kan komme til fodbold, da det er samme dage, så nu er drengen ked af det, for hvis han siger ja til det ene, så kan han ikke det andet og da han ikke vil skuffe nogen, har han det rigtig svært lige nu. Det synes jeg bare ikke hun kan være bekendt. Den yngste kan hun ikke manipulere med da han har en stærk vilje, så han skal stadig afsted. Det skal lige siges at begge drenge er meget knyttede til deres far. Jeg fatter bare ikke hvordan en mor kan sætte sit barn i sådan et dillemma.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. maj 2009

Honningblomst

Øhhh...nå...det er da dumt at bruge energi på hende...

Anmeld

5. maj 2009

Mca<3

Ja , lad være med det

Anmeld

5. maj 2009

majhan11

det kan slet ik betale sig

Anmeld

5. maj 2009

Guldet

majhan11 skriver:

det kan slet ik betale sig

Enig

Anmeld

5. maj 2009

Leneur

havde lige et lille kiks, så nåede at trykke på knappen inden jeg var færdig men nu er alt på skrift.

Anmeld

5. maj 2009

Honningblomst

Lige meget hvad moderen gør eller ej, så støt drengen i spejder..evt få det til at være sådan at farmand kan tage med en dag og se hvad det er og være en del af det også. Ville være synd hvis drengen ikke følte han var lige så meget værd i sin fars øjne fordi han ikke går til bold mere...
Knus Eva...

Anmeld

5. maj 2009

Leneur

Eva skriver:

Lige meget hvad moderen gør eller ej, så støt drengen i spejder..evt få det til at være sådan at farmand kan tage med en dag og se hvad det er og være en del af det også. Ville være synd hvis drengen ikke følte han var lige så meget værd i sin fars øjne fordi han ikke går til bold mere...
Knus Eva...

Han vil altid være meget værd i både sin far's og mine øjne uagtet hvad han vælger. Han har jo ikke noget med problematikken at gøre.

Anmeld

5. maj 2009

Honningblomst

Leneur skriver:

Han vil altid være meget værd i både sin far's og mine øjne uagtet hvad han vælger. Han har jo ikke noget med problematikken at gøre.

Det tvivler jeg ikke på-smiler- var heler ikke det jeg skrev...men drengen kan jo godt fle han så ikke er det samme værd og især hvis han ikke helt frivilligt har valgt noget andet end bold...så jeg mente bare I skulle være obs på at vise ham lige så meget opmærksomhed i den her interesse-smiler.
Det andet kan du intet gøre noget ved og er nok bedst bare at lade være med irriteret over..
Knus..

Anmeld

5. maj 2009

SØS

Profilbillede for SØS
Venter spændt...
Øv, hvor lyder det træls. kan slet ikke forstå, at man som mor kan opføre sig sådan.
Men ja, som Eva også skriver må i bare forsøge at støtte op om spejder tingen nu. Synes det lyder fint, hvis farmand kunne komme med til spejder, og se hvad der foregår der også.
Den mor lyder bare ikke sympatisk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.