Gravid efter sen abort

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.420 visninger
5 svar
0 synes godt om
5. juli 2012

Anonym trådstarter

hejsa. Jeg er ny herinde og har oprettet mig pga jeg har et spørgmål ang graviditet efter en sen abort. Ved ikke helt hvordan jeg bruger siden ordenligt endnu så i må lige bære over med mig hvis jeg gør noget forkert

vi mistede desværre vores lille pige i uge 22 pga misdannelser det er ved at være 3 uger siden og jeg "stoppede med at bløde" omkring 7 dage efter troede jeg. og havde derfor ubeskyttet sex med kæresten da vi havde fået at vide at man gerne måtte starte igen efter blødningen. men dagen efter begyndte jeg at bløde meget lidt igen og har gjort det on/off siden men kun brunt agtig udflåd intet frisk rød blod mere ?

Mit spørgsmål er så : kan det lade sig gøre at blive gravid så kort efter en sen abort mens man stadig blødte lidt efter ? vil jo selv mene det er umuligt mens man bløder og har vel os stadig hcg i kroppen ? men er der andre der har erfaringer med dette ?

Mvh

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juli 2012

Sara.

Anonym skriver:

hejsa. Jeg er ny herinde og har oprettet mig pga jeg har et spørgmål ang graviditet efter en sen abort. Ved ikke helt hvordan jeg bruger siden ordenligt endnu så i må lige bære over med mig hvis jeg gør noget forkert

vi mistede desværre vores lille pige i uge 22 pga misdannelser det er ved at være 3 uger siden og jeg "stoppede med at bløde" omkring 7 dage efter troede jeg. og havde derfor ubeskyttet sex med kæresten da vi havde fået at vide at man gerne måtte starte igen efter blødningen. men dagen efter begyndte jeg at bløde meget lidt igen og har gjort det on/off siden men kun brunt agtig udflåd intet frisk rød blod mere ?

Mit spørgsmål er så : kan det lade sig gøre at blive gravid så kort efter en sen abort mens man stadig blødte lidt efter ? vil jo selv mene det er umuligt mens man bløder og har vel os stadig hcg i kroppen ? men er der andre der har erfaringer med dette ?

Mvh

Jeg har desværre ikke noget svar til dig... Da jeg ikke ved så meget om det.

Men vil gerne sige velkommen til siden :-) Håber at der er nogen der kan hjælpe dig med dit spørgsmål.

Det lyder som en hård omgang i har været igennem. Det er jeg ked af

knus herfra mig.

Jeg hedder Sara og er mor til 2 børn. Lærke på 4½ og Nor på 2

Anmeld

5. juli 2012

La´chrissen

Velkommen til

Jeg kan desværre ikke svare på dit spørgsmål men du får lige et med på vejen. Håber du finder svar og snart har en lille guldklump i mavsen

Anmeld

5. juli 2012

Anonym trådstarter

Tak for jeres svar  

Er der slet ingen der har et bud ? 

Anmeld

6. juli 2012

Max

Jeg har desværre også været igennem en sen abort, og der sagde de på sygehuset, at nogle bliver gravide allerede inden de får menstruation. Derfor vil jeg mene, at det godt kan lade sig gøre... men om det kan være en mulighed, når du stadig bløder, ved jeg ikke 

Det er en barsk omgang, og jeg håber for dig, at du snart er gravid igen.

Anmeld

6. juli 2012

Camillos

Anonym skriver:

Mvh

du er meget sårbar for ny graviditet når du lige har født, derfor siger man beskyttelse er vigtig.. og sex uden beskyttelse er ikke det bedste , da din infektions riciko stadigvæk er stor.

Du får et velkommen til fra mig, og jeg er ked af det på jeres vegne mht den sene abort.. Puha! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.