Kan I se de to streger?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.112 visninger
33 svar
0 synes godt om
5. juli 2012

Anonym trådstarter

Har testet og testet som en gal de sidste dage med meget svag positiv test. Tirsdag hos lægen var den negativ! MEN nu kunne jeg fange de to streger på billede og sig mig at I også ser dem?! Skulle være 4+5 i dag

Ringer til lægen på mandag og når det er bekræftet der, ophæver jeg anonymiteten. Har dog skrevet et par steder herinde at vi ville gøre vores datter til storesøster og nu ser det ud til at lykkes

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juli 2012

1Wish

Anonym skriver:

Har testet og testet som en gal de sidste dage med meget svag positiv test. Tirsdag hos lægen var den negativ! MEN nu kunne jeg fange de to streger på billede og sig mig at I også ser dem?! Skulle være 4+5 i dag

Ringer til lægen på mandag og når det er bekræftet der, ophæver jeg anonymiteten. Har dog skrevet et par steder herinde at vi ville gøre vores datter til storesøster og nu ser det ud til at lykkes

Jeg kan godt se den ekstra streg 

Tillykke 

Anmeld

5. juli 2012

Anonym trådstarter

MissIce skriver:

Jeg kan godt se den ekstra streg 

Tillykke 

Tusind tak 

Anmeld

5. juli 2012

MissTas

Anonym skriver:

jeg kan også se to streger Tillykke

Anmeld

5. juli 2012

TWT

Anonym skriver:

jeg kan godt se den, men jeg synes ikke det ser ud som om, det er en lyserødstreg. Derfor vil jeg mene det er en skyggestreg, men håber da jeg tager fejl 

Anmeld

5. juli 2012

Anonym trådstarter

TWT skriver:

jeg kan godt se den, men jeg synes ikke det ser ud som om, det er en lyserødstreg. Derfor vil jeg mene det er en skyggestreg, men håber da jeg tager fejl 

Hvis 4 teste har set sådan ud, tror du så ikke den er god nok?

Den ligner den jeg tog da jeg ventede min datter

Anmeld

5. juli 2012

VNB

Anonym skriver:

jeg kan sagtens se 2 streger  

så stort tillykke! Blir spændende at se hvem du er  

Anmeld

5. juli 2012

Anonym trådstarter

VNB skriver:

jeg kan sagtens se 2 streger  

så stort tillykke! Blir spændende at se hvem du er  

Tak

Ja det bliver da spændende

Anmeld

5. juli 2012

Anonym trådstarter

5. juli 2012

Dinna88

Jeg kan godt se to streger svagt - men en streg er vel en streg! (Kommer det fra hende der ikke rigtig forstår hvordan "skyggestreger" fungerer) 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.