Hvad laver I med jeres barn efter en dag i VS/DP??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

524 visninger
6 svar
0 synes godt om
5. juli 2012

Problembarnet

Profilbillede for Problembarnet
Min store skattepige skal være storesøster

Nu har jeg fået hentet Isabella (16 mdr) fra vuggestuen og hører lidt Åh Abe (Mens hun danser med)

Nogle dage ser vi lidt Disney Junior, andre dage er vi på værelset og lege lidt. Og Nogle dage ligger vi og slapper af eller er ude og gå en lille tur.

Hvad laver I med jeres pus når de er kommet hjem??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juli 2012

FruStolpe

Problembarnet skriver:

Nu har jeg fået hentet Isabella (16 mdr) fra vuggestuen og hører lidt Åh Abe (Mens hun danser med)

Nogle dage ser vi lidt Disney Junior, andre dage er vi på værelset og lege lidt. Og Nogle dage ligger vi og slapper af eller er ude og gå en lille tur.

Efter en helt normal hverdag hvor vi henter 15.30 så tager vi hjem og får lidt mad.

Derefter går jeg måske i gang med maden og Isabella render og leger. Måske hjælper hun til eller er ude og lege med far.

Der er jo altid nogle praktiske ting vi skal ha klaret, og der hjælper hun til så meget hun kan/gider.

Anmeld

5. juli 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Hvis vejret er godt, går vi ofte på legepladsen, når jeg har hentet min datter. Vi bor i en lejlighed på 2. sal og har derfor ikke mulighed for at gå ud herhjemme.

Ellers ser hun lidt fjernsyn, mens hun spiser et stykke frugt o.l. og så leger vi sammen med lillebror, indtil jeg går i gang med at lave mad.
Det hjælper hun med at lave, hvis hun har lyst, ellers leger ungerne meget sammen, da de jo ikke har set hinanden hele dagen og ofte har savnet hinanden.

Anmeld

5. juli 2012

lucas<3

Problembarnet skriver:

nogen gange går vi ned til åen hvis det er godt vejr og få en is. ellers gå vi i haven og leger i sandkassen, eller går på legepladsen.. ellers hygger vi inden for

Anmeld

5. juli 2012

Sara.

Problembarnet skriver:

Det er MEGET forskelligt....

Idag cyklede min datter på 4½ imens min dreng på 2 tog scooteren ned til en "hundeskov" hvor vi gik en tur og kiggede på alle hundene. Bagefter gik vi forbi Fakta på vej hjem og fik en is :-)
Nu sidder vi i sofaen imens far er ved at lave mad.

Andre dage er det hjem og så kan det være den ene leger lidt på værelset imens den anden ser tv. Eller de leger sammen. Eller ser tv sammmen.

Det er meget forskelligt om vi er aktive og leger med dem eller om vi skal ordne noget praktisk.

Nogle gange ordner jeg vasketøj. Det er nede i kælderen og vi bor på 2. sal. Min dreng på 2 elsker at være med til at ordne det. Så det kan vi godt bruge tid på :-)

Anmeld

5. juli 2012

Clisolka

I disse dejlige sommerrige dage, så står tiden udenfor indtil vi skal ind og spise  Vi bor i en 2 vær. lejlighed på 2. sal midt i en renovering i vores område, så vi er så meget ude som muligt. 

Vi har en lille sø bag vores blok med ænder - der har fået ællinger for et par uger siden. Isabella på 20 mrd. elsker at kigge på dem. I området er der et stort græsareal, hvor der er en masse beboere ude med hunde, så dem leger og kæler hun også med 

Ellers tager vi hendes plasticbold med ned og leger med den - eller går en tur på legepladsen 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

5. juli 2012

Den lykkelige

Min er 16 mdr.
Vi tager på stranden, i skoven eller ned og fodre ænder.. Eller er i haven og hopper trampolin eller i sandkassen..
Hvis det er inde vejr så ser hun tit tegnefilm på youtube.. eller leger med legetøj.. når det bliver tid til at lave mad sidder hun på køkken bordet og hjælper (læs: spiser)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.