keglesnit og fødsel ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

852 visninger
6 svar
0 synes godt om
5. maj 2009

Marcus´s mor

Hejsa alle
Jeg har hørt at hvis man har fået fortaget et keglesnit, så kan man godt føde tidligere end normalt..

Er der nogle der har erfaringer med det..?

Knus Anne-Mette

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. maj 2009

Mca<3

Marcus´s mor skriver:

Hejsa alle
Jeg har hørt at hvis man har fået fortaget et keglesnit, så kan man godt føde tidligere end normalt..

Knus Anne-Mette

Hej ,, jeg fik lavet et kegle snit for 2 år siden ca , Jeg fødte for 4 uger siden ,, Graviditet helt normal og gik 10 dage over tid ,, Der er intet i det .. Jo hvis man har fået lavet 2 el 3 kegle snit kan der være noget om det og det kan vist afhjælpes med en elastik rundt om livmoderhalsen hvis ikke den er lang nok til at kunne holde på barnet

Anmeld

5. maj 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Marcus´s mor skriver:

Hejsa alle

Knus Anne-Mette

Jeg har fået skåret en desideret skive af min livmoder hals... og jeg gik 10 dage over lægens (dagen efter min egen)...

Så jeg fødte i hvertfald ikke for tidligt selvom min livmoderhals er meget lille.. Havde GRIMME celleforandringer

Anmeld

5. maj 2009

Marcus´s mor

Okay.. Jeg havde også sværre celle forandringer, men ud fra hvad i fortæller, så kan jeg sagtens ende med at gå over tid..

Så kan jeg godt være mere rolig..

Anmeld

5. maj 2009

anonym72

Jeg har fået foretaget 3!!! keglesnit, jeg fødte 1 dag før termin, men det var ved kejsersnit, da han lå med numsen nedad, så i realiteten kunne jeg sagtens være gået over tid.

Så ro på...

Hilsen Marianne

Anmeld

5. maj 2009

Tina2

Jeg fik lavet keglesnit i 2000 og fødte i 2004 og 2007. Der har ingen problemer været selvom min livmoderhals er kort......

Anmeld

5. maj 2009

Fiona78

Jeg har en veninde der har fået keglesnit 2 gange og da hun var gravid med nr 2 fik hun snøret livmoderen sammen men kun for at være på den sikre side, lægen mente godt hun kunne gennemføre en graviditet men ville ikke løbe nogen risiko, hun fik det gjort da hun var 12 uger henne

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.