Nervøs

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

300 visninger
3 svar
0 synes godt om
5. juli 2012

Merii

Jeg er 23+2 idag og synes ikke rigtig min mave har vokset i ca 2 måneder.

da jeg var ca. 15 uger henne blev den lige pludselig stor og synes ikke rigtigt der er sket noget siden.

Er lidt bekymret og nervøs.

er det noget i har oplevet?

jeg mærker ham hverdag mere eller mindre, men de sidste par dage er sparkene ikke så kraftig, og mærker ham mest forneden altså under navlen.

venter mig en lille dreng (Noah)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juli 2012

Nattøs

Merii skriver:

da jeg var ca. 15 uger henne blev den lige pludselig stor og synes ikke rigtigt der er sket noget siden.

jeg mærker ham hverdag mere eller mindre, men de sidste par dage er sparkene ikke så kraftig, og mærker ham mest forneden altså under navlen.

Bare vent, den skal nok nå at vokse. Det kommer lige pludseligt, det kommer i ryk. Så længe du mærker liv er alt godt, de kan også være trætte :-) 

Anmeld

5. juli 2012

Masig

Merii skriver:

Ork ja sådan har jeg haft det mange gange... har virkelig tit sagt til min kæreste at jeg ikke synes maven voksede, men han forsikrede mig om at jeg da bestemt var tyk hehe...

Tror bare det er rigtig svært at se selv, for man holder jo hele tiden øje med den, så man kan ikke helt se når den ændre sig... Man bliver jo ikke bare sådan tyk natten over, det går jo stille og roligt..

Anmeld

5. juli 2012

Merii

ja mon ikke det lige pludselig går stærk. men tak for jeres svar, det hjælper på det :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.