Hvor kan man tage hen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.087 visninger
4 svar
0 synes godt om
5. juli 2012

bobbles

ja vi skal jo til jesperhus i uge 34 men min kæreste har fri i hele uge 29 hvad kan man dog lave og hvor kan man tage hen? det kan ikke blive lalandia da alt stort set er udsolgt nu

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juli 2012

lukaj

hvad med en afbudsrejse? de er billige nu til uge 29

Anmeld

5. juli 2012

stud mor

http://www.weissenhaeuserstrand.com/dk/startseite442.html

Det er ligesom Laladia bare i nord Tyskland, det tager ikke så lang tid at køre der hen (eller det kommer selvfølige an på hvor du bor). Jeg har selv været der ogder er rigtig meget for børn også er det også billiger end Laladia.

Anmeld

5. juli 2012

MortilElias2010

Frøken Christiansen skriver:

ja vi skal jo til jesperhus i uge 34 men min kæreste har fri i hele uge 29 hvad kan man dog lave og hvor kan man tage hen? det kan ikke blive lalandia da alt stort set er udsolgt nu

Tag på camping, sov i telt, lav mad over bål, gå ture, planlæg en køretur ud i det ganske land, se seværdigheder, tag til vesterhavet, lej et sommerhus, besøg familie - der er ufatteligt mange fantastiske oplevelser hvis bare man får øje på dem som kan give helt uforglemmelige minder 

Anmeld

5. juli 2012

Lunae

Frøken Christiansen skriver:

Danland, sommerhus, campinghytter eller dayz resort. Ellers er der også skallerupklit eller ø-lejr!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.