Erfaring med øjenlaser operation søges

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.431 visninger
10 svar
0 synes godt om
5. juli 2012

mor2100kbh

Er godt nok ved at være træt af mine kontaktlinser og det med briller duer bare heller ikke rigtig for mig.

Og nu hvor jeg gerne vil have et barn til kan jeg ikke lige overskue søvnløse nætter uden at kunne se.

Så tænker lidt i laseroperation baner....meen er jo også bange for om det nu er godt.

Nogen der har prøvet det selv og haft gode/dårlige erfaringer?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juli 2012

Jupiter

Min kæreste, hans bror og hans mor har alle fået lavet laser operation indenfor de sidste 3 års tid, og de siger det er det bedste de nogensinde har gjort! De har været meget "blinde"

Det tog max tyve minutter for dem hver i sær, og de har ingen problemer haft efterfølgende!

Så jeg vil mene at det godt kan anbefales

Anmeld

5. juli 2012

mor2100kbh

Stlun07 skriver:

Min kæreste, hans bror og hans mor har alle fået lavet laser operation indenfor de sidste 3 års tid, og de siger det er det bedste de nogensinde har gjort! De har været meget "blinde"

Det tog max tyve minutter for dem hver i sær, og de har ingen problemer haft efterfølgende!

Så jeg vil mene at det godt kan anbefales

Ved du hvor de har fået det lavet?

Anmeld

5. juli 2012

Skovrup

Profilbillede for Skovrup
Read the baby, not the books.
Jeg vil lige tilføje at det måske ikke er så smart med en operation hvis du planlægger en graviditet, da en graviditet laver hormon forandring i kroppen. Jeg taler af erfaring, mit syn har ændret sig fra minus 4,25 til minus 6 fra jeg blev gravid til nu. Det vil være lidt synd at lave en permanent operation som muligvis vil være lidt nyttesløst fordi en graviditet kan ændre synet.

Anmeld

5. juli 2012

mor2100kbh

Fru Skovrup skriver:

Jeg vil lige tilføje at det måske ikke er så smart med en operation hvis du planlægger en graviditet, da en graviditet laver hormon forandring i kroppen. Jeg taler af erfaring, mit syn har ændret sig fra minus 4,25 til minus 6 fra jeg blev gravid til nu. Det vil være lidt synd at lave en permanent operation som muligvis vil være lidt nyttesløst fordi en graviditet kan ændre synet.

Ok, det vidste jeg slet ikke. Og min sidste graviditet har ihverifald ikke ændret på mit syn.

Men kan jo bare vente til jeg har født så. Det er jo også primært der det ville være dejligt at kunne se

Anmeld

5. juli 2012

Zafir

HVis du søger på youtube kommer der mange videoer omkring emnet

Anmeld

5. juli 2012

mor2100kbh

Zafir skriver:

HVis du søger på youtube kommer der mange videoer omkring emnet

ok tak

Anmeld

5. juli 2012

Noneother

Altså jeg har godt nok "kun" -3 på begge øjne, men jeg føler mig stadig blind uden linser.

Jeg spurgte min optiker om hun mente at det ville være en idé, men hun frarådede det faktisk. Hun sagde at der var mange der ikke landede på 0 af det og derfor stadigvæk skulle bruge briller eller linser efterfølgende.

Ved ikke om det var noget hun sagde fordi at jeg ligger mange penge i deres butik som linsebruger, eller om det rent faktisk passer.

Anmeld

5. juli 2012

mor2100kbh

Noneother skriver:

Altså jeg har godt nok "kun" -3 på begge øjne, men jeg føler mig stadig blind uden linser.

Jeg spurgte min optiker om hun mente at det ville være en idé, men hun frarådede det faktisk. Hun sagde at der var mange der ikke landede på 0 af det og derfor stadigvæk skulle bruge briller eller linser efterfølgende.

Ved ikke om det var noget hun sagde fordi at jeg ligger mange penge i deres butik som linsebruger, eller om det rent faktisk passer.

Ja jeg syntes det kan være svært at vide hvem man kan stole på. 

Derfor jeg tænkte jeg ville spørge brugerne direkte 

Er ret sikker på de fleste optikkere vil fraråde det (man kan så undre sig hvorfor) og de dem der laver operationen vil jo alle sige god for det

Anmeld

5. juli 2012

Jupiter

enligmorkbh skriver:

Ved du hvor de har fået det lavet?

Min kæreste fik det lavet på det offentlige i Århus, hans bror på en klinik i Malmö og hans mor på det offentlige i Glostrup

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.