Slap ikke for strækmærkerne...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

907 visninger
10 svar
0 synes godt om
5. juli 2012

MorDk

... men det gør mig nu ikke så meget kan jeg mærke. Det er ikke så slemt igen... (måske der kommer flere) Men har fået 2 som udspringer øverst fra min navle... og går opad... Kan ikke umiddelbart se andre... Men som sagt det kan nå at komme endnu. Har det egentlig ok med det. Det er min 2.graviditet... og havde ikke regnet med IKKE at få nogle "baby-mærker" ♥

Andre som ellers har været forskånet men som har fået lidt alligevel?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juli 2012

mortilnoahogmelina

Jeg bliver bare nys for at hører om du ikke fik nogen i første graviditet ??

Jeg er selv 2 gangs gravid , jeg fik ikk nogen første gang men er spændt på at se om der kommer nogen den her gang , indtil videre er der ikke tegn på nogen ..

Anmeld

5. juli 2012

MorDk

Mortil2tiloktober skriver:

Jeg bliver bare nys for at hører om du ikke fik nogen i første graviditet ??

Jeg er selv 2 gangs gravid , jeg fik ikk nogen første gang men er spændt på at se om der kommer nogen den her gang , indtil videre er der ikke tegn på nogen ..

Nej jeg fik ingen ved sidste graviditet. Joo måske liiige en antydning der ved navlen... og tænker at det er den der har udviklet sig her i anden graviditet *S*

Men ellers intet at se... havde en rigtig fin mave efter sidste graviditet.

Anmeld

5. juli 2012

mortilnoahogmelina

MorDk skriver:

Nej jeg fik ingen ved sidste graviditet. Joo måske liiige en antydning der ved navlen... og tænker at det er den der har udviklet sig her i anden graviditet *S*

Men ellers intet at se... havde en rigtig fin mave efter sidste graviditet.

Okay , Ja men heldigvis kommer der nogen skønt ud af det ..

Anmeld

5. juli 2012

MorDk

Mortil2tiloktober skriver:

Okay , Ja men heldigvis kommer der nogen skønt ud af det ..

Ja gudskelov for det ♥

Anmeld

5. juli 2012

mortilnoahogmelina

MorDk skriver:

Ja gudskelov for det ♥

Hehe , ja

Anmeld

5. juli 2012

Kay

hihi jeg har også fået et par nye...

havde en del fra mine teenage år... både på skuldre fordi jeg voksede meget hurtigt... og så på maven fordi jeg trøste spiste en del og blev meget stor...

men skidt med det... havde jo nok fået dem alligevel nu

Anmeld

5. juli 2012

Tanjadamgaard

Ææææv bææv, jeg har desværre også fået lidt babymærker på mine "håndtag" og indersiden af begge mine lår .  På trods af at det er min første graviditet.. Men maven er heldigvis ikke ramt 

Anmeld

5. juli 2012

MorDk

Tanjadamgaard skriver:

Ææææv bææv, jeg har desværre også fået lidt babymærker på mine "håndtag" og indersiden af begge mine lår .  På trods af at det er min første graviditet.. Men maven er heldigvis ikke ramt 

Jeg har haft strækmærker på begge mine lår siden jeg var 14 år...

Anmeld

5. juli 2012

AnnaK89

Jep - jeg er den rene tigermis
They are everywhere

Har på brysterne, over hele maven, håndtagene, lårene og i knæhaserne - MEN det er fra første graviditet, har ikke fundet nye tigerstriber denne gang

Men ved til gengæld også at det var fordi at jeg voksede ekstremt hurtigt og havde en utrolig stram hud, som så slet ikke kunne følge med, så det måtte jo ske

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.