Hmmmm

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

590 visninger
2 svar
0 synes godt om
5. maj 2009

Ønskebarnet

Jeg må indrømme at jeg er ved at give op nu .
Syntes det er hårdt at blive skuffet hver mdr gang på gang .
Jeg stoppede med piller i dec 2007 men pga vores afstand (dengang)så kom vi først igang med babyprojektet i juni 2008 og der er INTET sket.
Jeg har en datter fra et andet forhold som bliver 9 år og vi havde altså ingen problem med at blive gravid.
Vi fik sidste år testet min kærestes små venner og de var dengang lidt under middel.......vi sexer hver anden dag så forstår det virkelig ikk .
Det ender jo med at vi skal til at ha hjælp.
Er der andre herfra som står i samme sko ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. maj 2009

Leneur

Min kæreste havde også for lidt skud i sprøjten og pga min alder var jeg ikke helt sikker på at det ville lykkes for os at gøre det selv. Jeg var meget fokuseret på projekt baby og gik næsten ikke op i andet, så hver måned når menses kom blev jeg frustreret, gal, vred, ked af det og afsindig skuffet fordi jeg ville det så meget. Det var først da jeg begyndte at tænke på nogle andre ting og komme ud i livet igen at der var gevinst, så mit råd til dig er at slappe af og selvom det er svært, tænk på nogle andre ting. Vær' glad for at du trods alt har en dejlig datter og kom ud og nyd noget af det du sætter pris, få fokus væk, så tror jeg at det nok skal lykkes for jer.
Held og lykke.

Knus og tanker fra Lene

Anmeld

5. maj 2009

Ønskebarnet

Hej Lene.

Tak for dit svar .
Jeg tænker skam ikke som sådan på babyprojektek til hverdag (kun lige op til mens)...det er vist mere den anden halvdel .
Det er bare ved at være lidt øv at se på alle de flotte store maver der render rundt samt de dejlige små guldklumper.
Syntes alle omkring bliver gravide eller lige har født.
Der er vel ikke andet at gøre end at kontakte lægen og høre hvornår hun vil ha en snak med os.
Ha en rigtig dejlig dag.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.