Øvvvv snøft..Min svingermor er bleve slemt indlagt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

380 visninger
6 svar
0 synes godt om
5. maj 2009

H+S Skjolgborg.

Vi var til konfirmation i søndags med hele familien..Her til morgen er hun så bleve hente af 112.
Hun har tarm et eller andet så den slå knude og hun blever meget syg..
Ikke rart..
Mvh henriette 7+1 henne

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. maj 2009

Mor.sander

Sikke noget møg... Det er ikke rat at have noget med maven.. Min sviger har også problemer med mave/tarme og har stumi.. Den kan til tider blive forstoppet, hvilket kan give hende afsindige smerter.

God bedring til din svigermor, håber hun snart er ovenpå igen!!!

Knus & Kram

Anmeld

5. maj 2009

Bubbi

Ville bare lige sige at det gør mig ondt at høre. Håber helt bestemt det bliver bedre.

Til jer i dag, hvor der er brug for det

Anmeld

5. maj 2009

H+S Skjolgborg.

Mor.sander skriver:

Sikke noget møg... Det er ikke rat at have noget med maven.. Min sviger har også problemer med mave/tarme og har stumi.. Den kan til tider blive forstoppet, hvilket kan give hende afsindige smerter.

God bedring til din svigermor, håber hun snart er ovenpå igen!!!

Knus & Kram

Hej også nået i den stil hun fejler hun er bleve operere et par gang menere jeg hun tager piller..Nu er der knude på den og de skal have den op og se om hun så kan komme af med det hvis ikke suger de det ud osv det tager hele dagen sagde svigerfar med alle de undersøgelser...
Mvh Henriette snøfttttttttttttttt

Anmeld

5. maj 2009

H+S Skjolgborg.

Bubbi skriver:

Ville bare lige sige at det gør mig ondt at høre. Håber helt bestemt det bliver bedre.

Til jer i dag, hvor der er brug for det

Takker....

Anmeld

5. maj 2009

Sweet1978

Krydser fingre for at hun bliver rask igen, min mor har selv tarmbetændelse og skal tage medicin resten af livet og til hyppig kontrol. Aldrig rart når det er nogen man kender.

Anmeld

6. maj 2009

H+S Skjolgborg.

Sweet1978 skriver:

Krydser fingre for at hun bliver rask igen, min mor har selv tarmbetændelse og skal tage medicin resten af livet og til hyppig kontrol. Aldrig rart når det er nogen man kender.

nejjj.....

Nå nu hved jeg lidt mere.

Hun er bleve operere nok 10 gang for af forkort tarmen sagde manden i går så snakke han med sin far senere hun få nok alt væk nu og pose i siden...

Hårdt................Men ja nok heller det i det her......
Mvh Henriette 7+2

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.