Hej.
Jeg er et udpræget B-menneske. Dog har jeg dagarbejde og møder kl 7. Det er virkelig hårdt og tidligt for mig. Sikkert fordi, jeg ikke kan komme i seng om aftenen og ofte bliver kl 23-23.30 før jeg kommer i seng. Det er så om morgenen, det går galt for mig og er virkelig hårdt for mig...
På arb "vågner" jeg egentlig først op omkring kl 8-8.30 og min absolut skønneste tid på døgnet er sidst på formiddagen.
Jeg er en rigtig "hygger". Jeg nyder fridagene og nyder at hygge om aftenen med te, tv, god mad og sommervejret. Jeg er ikke en arbejdshest og jeg gør kun rent pga det er nødvendigt.
Min lange forklaring leder så ind på dette pragtfulde sommervejr, som er ekstremt varmt at løbe i om formiddagen/dagen. Og om aftenen har jeg svært ved at komme afsted pga familien er samlet her og vi har vores tid sammen.
Jeg kunne rigtig godt tænke mig, at kunne stå op om morgenen og løbe en tur. Men det har hidtil ikke været realistisk muligt for mig som person, at bruge kroppen på dette tidspunkt at døgnet. Det er i ferierne og fridagene, jeg hentyder til. På arbejdsdage, står jeg i forvejen op kl 5.30, hvilket er nærmest nat for mig. Så der kommer jeg under ingen omstændigheder ud og gøre andet, end det mest nødvendige.
Nogen der har erfaringer med at være B-menneske og stadig løbe/motionere fx kl 7-7.30 om morgenen, før alle andre står op? Og stadig hænge sammen og få udemærkede resulteter ud af det og holde det i skak?
Fortæl gerne jeres oplevelser, erfaringer ell gode råd...
I dag har jeg 1½ uges ferie. Jeg stod på kl 7.30, hyggede med morgenmad med drengene og blev vågen. Kørte dem i fodboldskole og nu er der bare over 20 grader lækkert sommervejr. Men et skrækkeligt vejr at løbe i. Bliver virkelig dårligt af at løbe i så varmt et vejr.
Anmeld