Veninder i KBH med børn ca 2,5år søges

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.908 visninger
22 svar
0 synes godt om
5. juli 2012

mor2100kbh

Har selv en datter fra slut november 2009.

Søger veninder hvor vores børn kan lege sammen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juli 2012

Maja_4000

Kommer fra Roskilde og min datter er 1½ Men nu blev den da hevet op

Anmeld

5. juli 2012

mor2100kbh

Maja_4000 skriver:

Kommer fra Roskilde og min datter er 1½ Men nu blev den da hevet op

Tak. Og ja det bliver nok lidt langt væk. Specielt fordi jeg ingen bil har.

Anmeld

5. juli 2012

Loa

Og jeg har Isabella på 2 og vi bor i Taastrup, vi vil også gerne have nogle at lege med
Syntes da ikke KBH er så langt væk, men nu har jeg også Isabella, som eeeelsker at tage toget

Anmeld

5. juli 2012

mor2100kbh

Loa skriver:

Og jeg har Isabella på 2 og vi bor i Taastrup, vi vil også gerne have nogle at lege med
Syntes da ikke KBH er så langt væk, men nu har jeg også Isabella, som eeeelsker at tage toget

Det kunne være super hyggeligt at mødes en dag

Søger dog stadig børn der der lidt ældre. Gerne fra november/december 2009.

Min erfaring er at hun leger bedst med børn der er ret tæt på hendes egen alder.

Yngre børn er ikke rigtig begyndt at lege med andre endnu og ældre børn, ja de gider ofte ikke lege med de yngre.

Anmeld

12. juli 2012

josse

Vi bor i NordVest,vi har ingen bil, så hvis du bor omkring Nørrebro st., så er vi på. Min datter er fra dec. 2009.

Anmeld

12. juli 2012

mor2100kbh

josse skriver:

Vi bor i NordVest,vi har ingen bil, så hvis du bor omkring Nørrebro st., så er vi på. Min datter er fra dec. 2009.

Har heller inge nbil men bor ved Ryparken st så Nordvest kunne næsten ikke være bedre 

Anmeld

13. juli 2012

josse

Lad os prøve at mødes.., kan du d. 30eller 31 juli? Lige nu er vi på ferie nemlig. Jeg hedder Jo, er 41 år (det er måske meget rart at vide, selvom jeg er ligeglad med om vi er lige gamle). Mit mobilnummer er 25470892.

Anmeld

13. juli 2012

liwsmor

enligmorkbh skriver:

Har selv en datter fra slut november 2009.

Søger veninder hvor vores børn kan lege sammen.

Du er hjertelig velkommen til at skrive til mig, jeg har en datter der er 2 år men vi søger også lege kammareter herinde i København  

Anmeld

13. juli 2012

josse

Kan fortælle at jeg passer kun barn i weekenden, da jeg har meget arbejde specielt dette efterår. Til hverdag er det min kæreste der henter og bringer. Men jeg savner også meget en legekammerat til min datter, så det vil være kanon at kende nogen. Vi kunne måske mødes i parken/legepladsen foran bispebjerg hospital, eller kender du andre legepladser i mellem os to?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.