30+0 (kun 10 uger igen)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

291 visninger
8 svar
0 synes godt om
5. juli 2012

MorDk

Tænk... idag rammer jeg 30+0 ♥ Jeg har 10 uger igen til termin +/-

Håber jeg føder lidt før denne gang også. Fødte 2 dage før termin sidst. Dog må det gerne være 1-2 uger før... jaja jeg ved det godt, men jeg er altså helt udkørt! Og det har jeg været længe...! Puha!

Glæder mig helt enormt til at føde... og opleve det hele igen *S*

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juli 2012

babymus77

Tiden flyver:-) Jeg har hele tiden sagt kom nu gerne lidt før, men nu hvor min kærestes børn er her på ferie i 3 uger, plus mine egne to, så må han godt vente til termin om 19 dage, eller bare dagene op til;-) Så der er lidt ro i huset de første dage;-)

Anmeld

5. juli 2012

MorDk

babymus77 skriver:

Tiden flyver:-) Jeg har hele tiden sagt kom nu gerne lidt før, men nu hvor min kærestes børn er her på ferie i 3 uger, plus mine egne to, så må han godt vente til termin om 19 dage, eller bare dagene op til;-) Så der er lidt ro i huset de første dage;-)

Ja det kan jeg godt forstå *S* Tænk at du har termin liiiige om lidt *S* Ihhhh heldige dig *S*

Anmeld

5. juli 2012

babymus77

MorDk skriver:

Ja det kan jeg godt forstå *S* Tænk at du har termin liiiige om lidt *S* Ihhhh heldige dig *S*

Jaaa det rigtig :-) Men det virker så fjernt, så langt væk!!! Så jeg kan ikke rigtig forholde mig til det lige om lidt:-) Bare lige han blir derinde lidt endnu:-) Vil heller ikke gå over, men heller ikke lige de dage her hehe:-) Skal til Jdm i morgen så er spændt på hvad han skydes til;-)

Anmeld

5. juli 2012

MorDk

babymus77 skriver:

Jaaa det rigtig :-) Men det virker så fjernt, så langt væk!!! Så jeg kan ikke rigtig forholde mig til det lige om lidt:-) Bare lige han blir derinde lidt endnu:-) Vil heller ikke gå over, men heller ikke lige de dage her hehe:-) Skal til Jdm i morgen så er spændt på hvad han skydes til;-)

Ihh... det bliver altså spændende

Jeg skal først til JM engang i næste måned... (3. besøg)

Anmeld

5. juli 2012

babymus77

MorDk skriver:

Ihh... det bliver altså spændende

Jeg skal først til JM engang i næste måned... (3. besøg)

Ja jeg er 3 gangs så det er ikke så meget man kommer til Jdm:-) Har været der 3 gange, og så igen på fredag og om 14 dage.... Så det slut

Anmeld

5. juli 2012

MorDk

babymus77 skriver:

Ja jeg er 3 gangs så det er ikke så meget man kommer til Jdm:-) Har været der 3 gange, og så igen på fredag og om 14 dage.... Så det slut

Jeg har været der 2 gange... og skal 2 gange endnu medmindre jeg føder... inden...

Anmeld

5. juli 2012

babymus77

MorDk skriver:

Jeg har været der 2 gange... og skal 2 gange endnu medmindre jeg føder... inden...

Det det samme som mig så:-) Du får nok en tid lige op til termin... Fra næste gang skal man hver 14 dag:-)

Anmeld

5. juli 2012

MorDk

Hmm... har fået alle tiderne...

Skal til JM 10.08.12 (uge 35+1) Og så har jeg fået en tid 31.08.12 (38+1) Og så dagen efter termin 14.09.12 (40+1) så 3 gange endnu... tjekkede lige...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.