Jayy veloversteået fødsel!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.201 visninger
12 svar
0 synes godt om
5. juli 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Fødte i d 4/7 kl 20.55 en helt igennem perfekt lille pige på 3820g, og 52 cm. Hun var bare fulstændig kvik og frisk, lå længe bare og kiggede og snakkede, fik en tår ved bryste og faldt så i søvn. Jeg fik lidt en styrt blødning, men har det fint! Nu glæder vi os bare til at thea ska se hende! Vh stine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juli 2012

projekt-ønskebarn

Ihh hvor dejligt at høre. Kæmpe tillykke. Håber det hele gik godt. Det lyder sådan. Glæder mig til billeder af prinsessen. 

Husk at skriv dig på ankomstlisten  

Anmeld

5. juli 2012

babymus77

Stort tillykke Stine med bette pigen;-) Ihh dejligt det gik godt!! Glæder mig til fb og billeder;-) Krammer

Anmeld

5. juli 2012

Annana89

Super skøn nyhed at vågne op til! STORT tillykke Stine. Glæder mig til at se billeder af vidunderet når du får tid til det

Ihh altså hvor dejligt!!!

Anmeld

5. juli 2012

Mor til L&S

StineW79 skriver:

Fødte i d 4/7 kl 20.55 en helt igennem perfekt lille pige på 3820g, og 52 cm. Hun var bare fulstændig kvik og frisk, lå længe bare og kiggede og snakkede, fik en tår ved bryste og faldt så i søvn. Jeg fik lidt en styrt blødning, men har det fint! Nu glæder vi os bare til at thea ska se hende! Vh stine

Stort tillykke - glæder mig til billeder og fb

Kh Mor til Liva 39+3

Anmeld

5. juli 2012

Blirnokaldrigfru

Stort tillykke og dejligt at være ovre det jeg glæder mig til at se billeder

Anmeld

5. juli 2012

AnnaK89

Kæmpe stort tillykke med lillepigen  

Anmeld

6. juli 2012

Ditte-3

tillykke med hin glæder os til bilder sss

Anmeld

6. juli 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Tak ja det er dejligt at hun er kommet sikkert ud til os! Vi regner med at komme hjem i morgen. I nat og i dag, har hun bøvlet med maven og været utilfreds. Men det siger de er helt normalt på anden dagen! Vh stine

Anmeld

6. juli 2012

BabyMama2

StineW79 skriver:

Stort tillykke Stine, glæder mig til billeder!! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.