Har i

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

732 visninger
10 svar
0 synes godt om
4. maj 2009

LauraLW

tændt lys i vinduet?

Jeg har sat 8 lys i min paustian kubus lysestage (så giver den pt fuld skrue for de sidste 7 år hvor jeg sikkert har glemt det)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. maj 2009

Githa Nielsen

Jeps jeg har lys i mine vinduer i stue.... Det er en tradition vi altid har fulgt i min familie....

Anmeld

4. maj 2009

Mutti2

Ja, her hygger jeg også med en masse dejlige brændende lys i vinduet Har tænkt mig at lukke ned om 5 min, og finde en bog frem smide mig på sofaen med et koldt glas hvidvin

Knus Pernille

Anmeld

4. maj 2009

LauraLW

Milla-Victoria's mor skriver:

Ja, her hygger jeg også med en masse dejlige brændende lys i vinduet Har tænkt mig at lukke ned om 5 min, og finde en bog frem smide mig på sofaen med et koldt glas hvidvin

Knus Pernille

Det lyder også som en rigtig god ide... tror jeg gør det samme, udskifter bare sofa med min seng, og bogen med min dyne, og den kølige hvidvin med lukkede øjne.

zzzzz

Anmeld

4. maj 2009

Honningblomst

Ja, selvfølgelig....tre lys...et der mindes fortiden, et der lyser for min nutid og et der sender lys og forhåbninger om fremtiden...

Anmeld

4. maj 2009

Sweet1978

Ja da vi har masser af lys tændt, i alle vinduer og på reolsystemet i stuen. Men bor på første sal så tror ikke der er så mange der kan se det nede fra gaden.

Anmeld

5. maj 2009

Miamaja

Milla-Victoria's mor skriver:

Knus Pernille

mmmm se det er hygge

Anmeld

5. maj 2009

Miamaja

vi har dog aldrig haft den tradition. men den lyder hyggelig og vaerd at gaa igang med. eeeeeeeeeeeeeeeeelsker sterin lys saa dem taender jeg heeeeeeeeele vinteren og naar som helst solen ikke bager. det med sterin lys er rigtigt dansk, det bruger amerikanerne slet ikke.

Anmeld

5. maj 2009

SaNiNa

Nej ikke i går, gik på hovede i seng kan vi kom hjem fra syghuset... men ellers plejer vi at have det... men nu har vi osse tændt lys næsten hver aften

Anmeld

5. maj 2009

DK

Ejjjj jeg havde glemt det. ØV. Vi plejer ellers at huske det. Jeg synes også det er en super tradition.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.