Hjælp, hva gør vi ? langttttttt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

225 visninger
1 svar
0 synes godt om
4. juli 2012

Anonym trådstarter

Hej i baby brugere, kan i mon hjælpe mig, for jeg kan virkelig ikke finde ud af hvor langt jeg skal trække den her

sagen er den at min kærestes bror er lidt af en drukkenbolt MEGET!!
menn det er ikke et problem hvis man siger til ham han skal styre sig, mennn da han drikker hver dag så er han ikke altid ved sin fulde bevisthed, og svare nogen gange rimlig GROFT!

min søn går hjemme sammen med mig, da vi bare har det bedst sådan, og det skla ingen blande sig i,
vi laver SÅ mange ting hver dag, og med mindre himmel eller hav står i et så er vi ude hver dag hele dagen .
vores søn havde så en dag fået fat i mine bind på toilettet mens han var i bad, og de blev jo self gennemblødte og jeg tog så et billede af ham fordi det så så sjovt ud
jeg sætter det ind på face, og folk griner self og siger at det er hvad der sker, og sådan er det jo, here gud han er jo kun et barn ,og min egen skyld at mine bind stod så han kunne nå dem,
MEN straks skriver broderen at det er vores skyld og vi vores dreng er en møgunge når han skaber sig sådan, og sådan havde hans piger aldrig været og bla bla, siger at sådan noget skal han da slet ikke skrive, og så vender han mønten og mener at vi er dumme når vi ikke lader ham gå i vuggestue og vi holder ham tilbage, han bliver bange for mennesker og ja jeg ved ikke hva der ellers kommer ud af ham..
pludselig slår mit hoved så fra og siger til ham at han da ved gud ikke skal blande sig i noget, og hvis han har mere at sige må det være en undskyldning, menn han holder ikke op, og jeg ender med at slette ham og hans kæreste som venner på face..

min kæreste gider ikke sige noget ´til sin bror og giver bare hans drikkeri skylden,, ja ja men det giver ham da ikke ret til at sige noget!!

jeg er godt gal og har ikke snakket med dem siden hændelsen på facebook siden omkring 1 juni..
men min kæreste holder ved at jeg skal glemme det og fint så, det gør jeg , eller jeg prøver

vores lille søn bliver så 2 år på lørdag
min kærestes bror og hans kæreste er inviteret self, da det også er hans gudfar, og det er kærestens bror
de fik invitationen den 15 juni, og der står på den at vi senest skal have svar 1 juli..
vi har jo så paseret 1 juli og har INTET svar fået fra dem,
vi kontakter min svigermor for at høre om hun ved hvad de laver, for vi kan ikke selv få fat i dem, hun siger de er på druk i KBH til en 30 års fødselsdag...
nåå ja okay here gud så, de svare så vel når de kommer hjem,
men NEJ ...
de svare os slet ikke overhovedet, så jeg aner ikke fra eller til om de kommer eller ej
og rent ud sagt gider jeg ikke have dem inden for min dør når de ikke gider svare.....

og min kæreste er igen bare sådan , ja de går nok, og de kommer hvis de kommer NEJJ de skal sku ikke bare komme syntes jeg

helt ærligt er jeg gal på den eller hva siger i ???

undskydl hvis det er rodet, men sidder og er rasende lige nu
det er onsdag og på lørdag holder vi festen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juli 2012

aarhusmor

Dæk op til dem og kommer de ikke, så fjern tallerkenerne igen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.