Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Det kører bare her hjemme - efter 10 dage med sygdom (først høj feber og snot i fire dage efterfulgt at eksplosion af trøske, blister og blødende tandkød) har Laurits fået noget mærkeligt halløj på en finger:
Laurits har fået nogle blister-lignende dimser på sin tommelfinger. I forvejen har han et let betændt sår efter at noget har stukket ham - jeg gætter på en torn fra en rose el. lign. Huden omkring blisterne (hvis det er det det er?) er rød og hævet, og blisterne er helt spændte og hårde. Det virker dog ikke som om det generer ham. Er der nogen der har prøvet noget lignende og ved hvad det kunne være?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Ih mand - øv!!Min første tanke er hånd-fod-mund syge... uden dog at kende ret meget til den, andet end den skulle give blister i .. ja mund, på hænder og fødder og smitter ganske meget, men ikke påvirke barnets tilstand så meget, bortset fra generne ved at spise..
Uhh det lyder ikke rart. Pas. Umiddelbart lyder Anes bud rigtigt?
Jamen, det er da dejligt - så ved du, hvad du skal få sommerferien til at gå med!
Min første tanke var også det samme som Annes...
Prøv at google hånd-mund-og-fod-syge, eller hvad det nu hedder! Du må kunne finde nogle billeder og se, om det ligner, det Laurits har.
AnneBJ skriver: Ih mand - øv!!Min første tanke er hånd-fod-mund syge... uden dog at kende ret meget til den, andet end den skulle give blister i .. ja mund, på hænder og fødder og smitter ganske meget, men ikke påvirke barnets tilstand så meget, bortset fra generne ved at spise..
Tak for svar søde Anne. Det lyder som en fornuftig forklaring. Jeg kender overhovedet ikke sygdommen, men googlede lidt rundt. Aynes bare han har været hårdere ramt end beskrevet - måske den findes i flere grader? Hmmmm
DK skriver: Uhh det lyder ikke rart. Pas. Umiddelbart lyder Anes bud rigtigt?
Ja det tænker jeg også - og også som en bedre sygdom end byldepest som var mit eget bud
piadas skriver: Jamen, det er da dejligt - så ved du, hvad du skal få sommerferien til at gå med! Min første tanke var også det samme som Annes... Prøv at google hånd-mund-og-fod-syge, eller hvad det nu hedder! Du må kunne finde nogle billeder og se, om det ligner, det Laurits har.
Arhmen det er fedt!
Jeg har også været til 48-timers eksamen undervejs, så jeg er rimelig brugt nu!
Billedgoogker det bedste jeg har lært og tror også, at det er det. Bortset fra han ikke har noget på fødderne ?
Mettemus skriver: Arhmen det er fedt! Jeg har også været til 48-timers eksamen undervejs, så jeg er rimelig brugt nu! Billedgoogker det bedste jeg har lært og tror også, at det er det. Bortset fra han ikke har noget på fødderne ?
Jeg mener ikke, de behøver at få det alle tre steder - det kan vist nok godt være det alligevel...
Fedt med eksamen midt i det hele!
piadas skriver: Jeg mener ikke, de behøver at få det alle tre steder - det kan vist nok godt være det alligevel... Fedt med eksamen midt i det hele!
Ja det var møgfedt
Nå men mon ikke det er det så? Det lyder heller ikke så slemt når nu blisterne i munden er væk. Har dine unger haft det?
Mettemus skriver: Ja det var møgfedt Nå men mon ikke det er det så? Det lyder heller ikke så slemt når nu blisterne i munden er væk. Har dine unger haft det?
Haha, ja - jeg tror nok, Oliver haft det! Jeg kan faktisk ikke huske det, men så er det omkring 10 år siden - er det så ikke ok, at hukommelsen svigter?!
Jeg mener ikke, han havde det i munden, men jeg er ikke sikker...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128