Hjælp - hvad er bedst at gøre

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

453 visninger
3 svar
0 synes godt om
4. juli 2012

Anonym trådstarter

Hej piger i må lige hjælpe.

Jeg står og er ved at søge nyt job ( derfor anonym)! Men er i en vanskelig situation. For lidt over en mdr. Siden var der slået en stilling op med mit drømmejob og hvis man søgte det skulle man søge igennem sådan et rekruteringsfirma(tror det hedder sådan, et firma der sidder og vælger ud af ansøger, FOR det firma som søger en ny ansat) jeg søgte der og hørte intet. Nå men nu er stillingen så igen slået op men denne gang via et andet rekruteringsfirma. Ved at jeg ikke opfylder alle krav som de skriver men mener jo selv jeg er kvalifiseret ( stillingen er som salgskonsulent for et produkt der bliver forhandlet/brugt i den uddannelse jeg har og som jeg arbejder som nu. Men jeg har jo ikke erfaring som salgskonsulen, men arbejder tildaglig med kunder, salg og service) 

Nå men mitspørgsmål/problem er så: skal jeg nu igen sende ansøgning til det nye rekruteringsfirma der står for det denne gang (det skal lige siges at der står ikke noget om at det er gennopslag så det kan være en ny stilling siden sidst jeg søgte) eller skal jeg være fræk og skrive og sende den som uopfordret til selve firmaet. 

Er bange for at jeg ikke kommer i betragtning hvis jeg sender til rekruteringsfirmaet fordi de nok sidder og kun kigger på om man kan vise salgsresultater, men på den anden side hvis nu selve firmaet har fået min ansøgning sidst jeg søgte virker et måske også lidt dumt at sende direkte og "uopfordret" til dem nu hvor de igen søger.

Håber I kan finde rundt i mit lidt roedet spørgsmål 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juli 2012

Anonym trådstarter

Den forsvandt hurtigt  Slet ingen med et godt råd

Anmeld

4. juli 2012

Kris89

tror ikke du får noget ud af at sende direkte til firmaet... tror ikke de læser det, det må jo være derfor de bruger rekrutteringsfirma..

men send da en ansøgning til rekrutteringsfirmaet og så må du jo sælge dig selv bedst muligt

Anmeld

4. juli 2012

Anonym trådstarter

Kris89 skriver:

tror ikke du får noget ud af at sende direkte til firmaet... tror ikke de læser det, det må jo være derfor de bruger rekrutteringsfirma..

men send da en ansøgning til rekrutteringsfirmaet og så må du jo sælge dig selv bedst muligt

Tak for dit svr 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.