Så landede storken med Pikku Niño (langt)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. juli 2012

lio

Lotus86 skriver:

Han er godt nok sød, stort tillykke med ham

Mange mange tak.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juli 2012

lio

Carina:-) skriver:

Hvor er han smuk

Iihh tak!

Anmeld

8. juli 2012

lio

babymus77 skriver:

Stort tillykke med bette manden;-)

Jo tak!

Anmeld

8. juli 2012

lio

ledermus skriver:

tillykke med den lille guldklump

Mange tak!

Anmeld

8. juli 2012

pemiro

Laijona Äiti skriver:

Havde termin fredag den 22/6 - 2012.

Mandag d. 18/6 får jeg veer, de starter med 10 min interval om eftermiddagen og sen aften/tidlig nat tager vi på fødemodtagelsen med 2 min interval. Veerne går lidt i sig selv og da jeg bliver undersøgt er der 7 min interval. Går hjem med en cocktail da jeg virkelig trænger til en fuld nats søvn. er 1 cm åben.

Tirsdag d. 19/6 Får igen så småt veer, men intet regelmæssigt. Ved 17 tiden går slimproppen og fårefterfølgende lidt slemmere veer, dog intet regelmæssigt.

Torsdag d. 21/6 - Er på hospitalet til samtale om igangsættelse og aftaler at møde op (imorgen) på termin kl.10.15 - planen er at få taget vandet og lagt et ve-stimulerende drop, afslutter samtalen med at få løsnet hinder. er stadig 1 cm åben.

Torsdag aften tager det til igen og får veer, dog ved jeg at det ikke er endnu men kan ikke finde ro til at sove så aftaler med fødemodtagelsen at kigge forbi. De ønsker at indlægge mig så jeg kan jeg få morfin at sove på så jeg er klar til igangsættelsen næste dag. Jeg tåler åbenbart ikke morfin og bliver syg istedet og ingen søvn får. Stadig 1 cm åben.

Fredag d. 22/6 - Der er desværre ikke tid til at sætte mig igang da fødeganen er fyldt så jeg ligger hele dagen på svagerafdelingen. igangsættelse udskudt til lørdag.

Lørdag d. 23/6 - Vågner kl. 02.00 med veer og nu er det noget der bider, jeg kalder på jm som pusler om mig hele natten, får varmepuder på mave og lænd og akupunktur så jeg kan få sovet.

Kl. 10.30 bliver vandet taget, veerne tager til

kl. 14.00 Bliver bedt om at gå rundt en time og efterfølgende møde op på fødegangen hvor en stue vil stå klar.

kl. 15.00 Står jeg og krammer væggen på fødeafdelingen og kniber en tåre, kan ikke holde veerne ud. Stadig 1 cm åben.

kl. 15.15 tager jeg er brusebad men kaster mig hurtigt på fødelejet da jeg findet alt ting meget forfærdeligt, beder om smerestillende og jm tilbyder epidural.

Desværre lammer den kun mit ene lår og jeg rækker ud efter lattergas som er min bedste ven.

ca. kl. 17.00 Er 3 cm åben. (yes nu går det fremad)

ca. kl. 19.00 Er 7 cm åben. (stor begejstring på fødestuen)

ca. kl. 20.00 er 8-9 cm åben, der tages blodprøver 3 gange fra babys hoved da hjertelyden dykkede, alt ok. Jeg spørg jm og hun lover jeg har født inden en time og hun trækker på skulderene, jeg vender spørgsmålet og siger "Jeg lover dig at jeg har født inden en time"

kl. 20.34 Fødes vores lille dreng har presset i 8 min.

3536 g. 51 cm. Alt vel. Bliver helt glad da jeg spørg om jeg er sprækket og får svaret at de ikke behøver at sy noget.

Hold da op du har presset godt igennem hva
Tillykke og hvor er det nogle fine billeder

Anmeld

9. juli 2012

lio

pemiro skriver:

Hold da op du har presset godt igennem hva
Tillykke og hvor er det nogle fine billeder

Ja, da jeg endelig fik grønt lys for at presse, så tænkte jeg, "nu gør jeg det fanme".... hih..

Anmeld

9. juli 2012

Dot D

stort tillykke med ham, hvor er han sød

Anmeld

9. juli 2012

Kamulla

årh hvor er han fin... 

Anmeld

9. juli 2012

lio

Dot D skriver:

stort tillykke med ham, hvor er han sød

Mange tak.  (det synes vi også han er)

Anmeld

9. juli 2012

lio

Kamulla skriver:

årh hvor er han fin... 

Iihh.. mange tak!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.