Nogle der har været i Sommerland Syd

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

835 visninger
12 svar
0 synes godt om
4. juli 2012

LLN

Hej

Vi skal til sønderjylland på ferie, og overvejer om vi skal en tur i sommerland Syd. Vores børn er 7 og 13.

Hørte for nogle år siden at det var meget slidt og gammelt, men på hjemmesiden ser det jo fint ud.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juli 2012

malliebooh

Jeg har været der de første 20-30 gange, og har kommet der så længe jeg kan huske Elsker det stadigvæk og vil helt sikkert tage mine fremtidige børn med der til Der er noget for enhver alder

Anmeld

4. juli 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Jeg ELSKER sommerland syd!

Anmeld

4. juli 2012

malliebooh

rikkeregnbue skriver:

Jeg ELSKER sommerland syd!

Anmeld

4. juli 2012

LLN

Tak for jeres svar - så kan det da godt være vi lægger vejen forbi. Har i ellers nogle forslag til hvad vi skal se  - vi skal bo ved Flovt Strand ved Haderslev.

Anmeld

4. juli 2012

Mor til L&S

Det er rigtig fint - vi har lige været der
Ellers er der jo Gråsten slot, en tur over grænsen, slotsø badet i Kolding og ellers er Haderslev bare en hyggelig by..

Anmeld

4. juli 2012

LouiseRH

Sommerland syd er skide hyggeligt! har boet 15 km derfra, så har været stamgæst der de fleste somre!
Kan varmt anbefalde det

.. slidt og gammelt? ... det passer i hvert fald ikke

Anmeld

5. juli 2012

sabi1979

Min datter har været i sommerland syd for ikke så længe siden sammen med hendes klasse og hun sagde det var fedt (hun er 13 år ) Det er mange år siden jeg selv har været der og jeg syntes det var rigtig godt Og jeg håber vi skal derhenne i sommer ferien

Sabrina

Anmeld

5. juli 2012

LLN

sabi1979 skriver:

Min datter har været i sommerland syd for ikke så længe siden sammen med hendes klasse og hun sagde det var fedt (hun er 13 år ) Det er mange år siden jeg selv har været der og jeg syntes det var rigtig godt Og jeg håber vi skal derhenne i sommer ferien

Sabrina

tak for svar - så kan det godt  være vi lægger vejen forbi.

Anmeld

5. juli 2012

os2

Hvad med Legoland i Billund ?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.