Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej
Vi skal til sønderjylland på ferie, og overvejer om vi skal en tur i sommerland Syd. Vores børn er 7 og 13.
Hørte for nogle år siden at det var meget slidt og gammelt, men på hjemmesiden ser det jo fint ud.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg har været der de første 20-30 gange, og har kommet der så længe jeg kan huske Elsker det stadigvæk og vil helt sikkert tage mine fremtidige børn med der til Der er noget for enhver alder
Jeg ELSKER sommerland syd!
rikkeregnbue skriver: Jeg ELSKER sommerland syd!
Tak for jeres svar - så kan det da godt være vi lægger vejen forbi. Har i ellers nogle forslag til hvad vi skal se - vi skal bo ved Flovt Strand ved Haderslev.
Min datter har været i sommerland syd for ikke så længe siden sammen med hendes klasse og hun sagde det var fedt (hun er 13 år ) Det er mange år siden jeg selv har været der og jeg syntes det var rigtig godt Og jeg håber vi skal derhenne i sommer ferien
Sabrina
sabi1979 skriver: Min datter har været i sommerland syd for ikke så længe siden sammen med hendes klasse og hun sagde det var fedt (hun er 13 år ) Det er mange år siden jeg selv har været der og jeg syntes det var rigtig godt Og jeg håber vi skal derhenne i sommer ferien Sabrina
tak for svar - så kan det godt være vi lægger vejen forbi.
Hvad med Legoland i Billund ?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128