Hævn mod 11-årig !!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

956 visninger
9 svar
0 synes godt om
4. juli 2012

Swerg

Ja, alvorligt lyder det..

Vires søde nabopige på 11 år er en rigtig drillepind til jul havde hun lavet de største lækreste chokoladeægutilfreds os, men indeni gemte der sig et hårdkogt æg! Forleden havde hun kommet over til os med en flaske god rødvin ( troede vi) .. Det var vand med blå frugtfarve nu har hun lige lagt en kæmpe hundelort foran vores bildør , af jord! Troede seriøst den var ægte! Vi bliver ved med at love hende hævn, men vi kan ikke komme på noget! Har i nogen sjove ideer ?? Mvh mig ;D

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juli 2012

Helloo

Haha! Genialt ! hendes forældre må være stolte 

Hvad med en glas cola med citron saft i ? Heeh ej den er måske lidt for led

Anmeld

4. juli 2012

Phoenix

Du må forbi en spøg og skæmt butik ( evt på nettet) og finde nogle gode sager du kan fyre af på hende 

Anmeld

4. juli 2012

come2

Magic skriver:

Vires søde nabopige på 11 år er en rigtig drillepind til jul havde hun lavet de største lækreste chokoladeægutilfreds os, men indeni gemte der sig et hårdkogt æg! Forleden havde hun kommet over til os med en flaske god rødvin ( troede vi) .. Det var vand med blå frugtfarve nu har hun lige lagt en kæmpe hundelort foran vores bildør , af jord! Troede seriøst den var ægte! Vi bliver ved med at love hende hævn, men vi kan ikke komme på noget! Har i nogen sjove ideer ?? Mvh mig ;D

Put creme i hendes tandpasta ej den er måske for ond

Anmeld

4. juli 2012

LLN

Magic skriver:

Hvad med at lave nogle saftevandsis, hvor den til hende er gjort meget sur med citronsaft.

Anmeld

4. juli 2012

Swerg

Hvor er i gode !

Anmeld

4. juli 2012

Kay

LLN skriver:

Hvad med at lave nogle saftevandsis, hvor den til hende er gjort meget sur med citronsaft.

ej den er jo super god

Anmeld

4. juli 2012

Frk.S

He he, hun lyder da som en sjov lille en. Er det hende selv der finder på disse drillerier, eller har hendes forældre en finger med i spillet??

Det er måske for ondt, men slik hvor der er smurt "god negl" på. Det gjorde mig og min veninde ved nogle fra klassen da vi gik i folkeskole.

Hvis du kan alliere dig med forældrene, så du kan komme på hendes værelse, så en stor plastik edderkop under hendes dyne. 

Anmeld

4. juli 2012

Mother-love

Den der med saftevandsis er rigtig god. Da jeg ikke var ret gammel lvede mine søskende og jeg altid saftevand i et plastisk krus og kom i fryseren så kunne vi slikke på dem når de var frossen. En dag ville jeg tage en min søster havde lavet som jeg troede var af appelsinsaft men det var så af citron hahaha forsøgte ikke at tages hendes mere fra den dag hahahaha

Anmeld

4. juli 2012

Mor til Mike

Magic skriver:

Køb nogle kinderæg, og skil dem ad, og fjern legetøjet og prop derefter en legetøjs edderkop eller noget i istedet og pak det ind igen, så hun får et lille chok når hun åbner for legetøjet..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.