Det er underligt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

502 visninger
5 svar
0 synes godt om
4. juli 2012

An&Jo

Jeg oprettede for sjov en twitter profil i 2009, lige da det kom frem, men jeg har aldrig rigtig brugt den, og jeg har ikke været aktiv derpå siden midten af 2009, men så ville jeg lige prøve at logge på den nu her..
Mit password fungerer så ikke, så beder om at få en ny tilsendt, kommer så ind på min profil, og så er den blevet hacket..
Der er skrevet derfra sidste år i juli og august..

Mistænker lidt den samme person som også hackede min email og facebook samme tid sidste år.. men tænk sig man ikke har andet at tage sig til end at misbruge andre folks profiler..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juli 2012

Sitrani

An&Jo skriver:

Jeg oprettede for sjov en twitter profil i 2009, lige da det kom frem, men jeg har aldrig rigtig brugt den, og jeg har ikke været aktiv derpå siden midten af 2009, men så ville jeg lige prøve at logge på den nu her..
Mit password fungerer så ikke, så beder om at få en ny tilsendt, kommer så ind på min profil, og så er den blevet hacket..
Der er skrevet derfra sidste år i juli og august..

Mistænker lidt den samme person som også hackede min email og facebook samme tid sidste år.. men tænk sig man ikke har andet at tage sig til end at misbruge andre folks profiler..

Åh, det lyder da en smule skræmmende... meget underligt, at gøre sådan noget... og ja, giv dig dog til noget andet, mærkelige menneske!! Tænker man så.... Kan godt forstå du undrer dig.....

Anmeld

5. juli 2012

Dustmuz

Desværre er dette et "fænomæn" som mange bruger til at tjene penge på

for kan de få fat i måske 1000 emails i 1-2 hacks som oftest kun tager 15-20min hver, så kan de måske tjene 100kr

hvis du så kan hive 200.000 emails hjem på 1 dag, så har du lige tjent 2000 kr

Anmeld

5. juli 2012

An&Jo

STN skriver:

Åh, det lyder da en smule skræmmende... meget underligt, at gøre sådan noget... og ja, giv dig dog til noget andet, mærkelige menneske!! Tænker man så.... Kan godt forstå du undrer dig.....

ja det er virkelig noget mærkeligt noget..

Anmeld

5. juli 2012

An&Jo

Dustmuz skriver:

Desværre er dette et "fænomæn" som mange bruger til at tjene penge på

for kan de få fat i måske 1000 emails i 1-2 hacks som oftest kun tager 15-20min hver, så kan de måske tjene 100kr

hvis du så kan hive 200.000 emails hjem på 1 dag, så har du lige tjent 2000 kr

er ret sikker på at det her ikke handler om penge, men derimod handler om at få hævn på mig, for det er akkurat samme link der er lagt på twitter profilen, som der blev lagt ud på min facebook, og dengang indrømmede en fyr jeg havde lidt med at han havde gjort det.. Behøver jeg at sige at kontakten blev afbrudt med det samme, og alle mine passwords blev lavet om allesteder ved hjælp af min nørdeven..

Anmeld

5. juli 2012

Dustmuz

i så fald, så er det da ham der bare er en hjerneløs tumpe (undskyld ordvalget)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.