har dårlig samvittighed :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

543 visninger
4 svar
0 synes godt om
4. juli 2012

Futte92

jeg har lidt meget af kvalme de sidste 2-3 uger. og har blvet nødt til at ligge miiig syg. har været i skole ca. 7-8 dage de sidste 3 uger. og min lære er ikk glad for at jeg bliver hjemme da jeg i alt har 8 uger jeg kan være syg i og efter de 8 uger bliver man smidt ud og det vil jeg helst undgå då jeg så skulle på kontanrhjælp. har også haft en en føelsesmessig rutjetur her de sidste 2 uger. jeg græder næsten hver dag og jeg syns ikk jeg gør det godt nok for at den bette for den bedste start på livet. men jeg har ingen motivation for at tage i skole. det skal lige siges jeg går på produktionsskole og det er ikk just det jeg syns er så fedt. der går rigtig mange unge og umodne mennesker der så jeg kan ikk rigtig snakke med så mange af dem fordi vi simpelhen ikk har noget tilfælles.  så føler mig lidt alene. og har ikk lyst til at komme der hen fordi jeg føler mig udenfor. men ved jo godt jeg skal der over, så vil gerne have løst min lille problem så jeg kan undgå kantanthjælp.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juli 2012

Missq4

Med hensyn til kvalme kan jeg anbefale B6 vatamin det hjalp på mig og jeg havde rigtig slem kvalme før jeg fik det anbefalet af lægen 

Måske lysten kommer igen til skolen når du har det beder selv 

Anmeld

4. juli 2012

Futte92

jeg får b6 vetamin, men det kan være jeg ikk får nok får 1,5 mg. om dagen

Anmeld

5. juli 2012

Missq4

Futte92 skriver:

jeg får b6 vetamin, men det kan være jeg ikk får nok får 1,5 mg. om dagen

prøv at snakke med lægen om det for det er da ikke til at holde ud

Anmeld

8. juli 2012

simone_jacobsen

Futte92 skriver:

jeg har lidt meget af kvalme de sidste 2-3 uger. og har blvet nødt til at ligge miiig syg. har været i skole ca. 7-8 dage de sidste 3 uger. og min lære er ikk glad for at jeg bliver hjemme da jeg i alt har 8 uger jeg kan være syg i og efter de 8 uger bliver man smidt ud og det vil jeg helst undgå då jeg så skulle på kontanrhjælp. har også haft en en føelsesmessig rutjetur her de sidste 2 uger. jeg græder næsten hver dag og jeg syns ikk jeg gør det godt nok for at den bette for den bedste start på livet. men jeg har ingen motivation for at tage i skole. det skal lige siges jeg går på produktionsskole og det er ikk just det jeg syns er så fedt. der går rigtig mange unge og umodne mennesker der så jeg kan ikk rigtig snakke med så mange af dem fordi vi simpelhen ikk har noget tilfælles.  så føler mig lidt alene. og har ikk lyst til at komme der hen fordi jeg føler mig udenfor. men ved jo godt jeg skal der over, så vil gerne have løst min lille problem så jeg kan undgå kantanthjælp.

Kan så absolut anbefale Seebands - er i 13. uge og bruger dem glædeligt selv..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.