Første mens efter abort??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.581 visninger
4 svar
0 synes godt om
4. juli 2012

Anonym trådstarter

Hej piger.

Jeg fik en medicisk abort D.10 april, blødte mere eller mindre i 6-7 uger efterfølgende.

Nu har jeg så i to uger blødt igen, det startede med meget lidt blodigt udflåd, med et par dages mellemrum, sådan fortsatte det i en uges tid. Men den sidste uge har der været konstant blødning, dog kun ca. halv mængde af min normale mens.

Nogen der har prøvet noget lignende? Skal jeg regne med det er min mens og bare satse på den snart stopper?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juli 2012

An&Jo

Anonym skriver:

Hej piger.

Jeg fik en medicisk abort D.10 april, blødte mere eller mindre i 6-7 uger efterfølgende.

Nu har jeg så i to uger blødt igen, det startede med meget lidt blodigt udflåd, med et par dages mellemrum, sådan fortsatte det i en uges tid. Men den sidste uge har der været konstant blødning, dog kun ca. halv mængde af min normale mens.

Nogen der har prøvet noget lignende? Skal jeg regne med det er min mens og bare satse på den snart stopper?

jeg ville nok lige vende den med lægen..

Efter jeg fødte min søn fik jeg min mens igen da han var omkring 3 mdr, og pletblødte uafbrudt i 3 måneder, og det viste sig faktisk at jeg havde klamydia og havde haft det længe, for det havde sat sig som betændelse i livmoderen, så jeg ville nok lige blive tjekket hvis jeg var dig..

Anmeld

4. juli 2012

Anonym trådstarter

An&Jo skriver:

jeg ville nok lige vende den med lægen..

Efter jeg fødte min søn fik jeg min mens igen da han var omkring 3 mdr, og pletblødte uafbrudt i 3 måneder, og det viste sig faktisk at jeg havde klamydia og havde haft det længe, for det havde sat sig som betændelse i livmoderen, så jeg ville nok lige blive tjekket hvis jeg var dig..

Jeg blev tjekket for klamydia ved aborten og der var ingenting.

Fik også taget en masse blodprøver som også var fine.

Anmeld

4. juli 2012

An&Jo

Anonym skriver:

Jeg blev tjekket for klamydia ved aborten og der var ingenting.

Fik også taget en masse blodprøver som også var fine.

okay, men uanset så tvivler jeg på at det er normalt at bløde så meget som du gør så længe, så jeg ville kontakte egen læge så snart der var mulighed for det..

Anmeld

4. juli 2012

Anonym trådstarter

An&Jo skriver:

okay, men uanset så tvivler jeg på at det er normalt at bløde så meget som du gør så længe, så jeg ville kontakte egen læge så snart der var mulighed for det..

Der gik i øvrigt præcis en måned mellem blødningerne.

Ja, jeg må nok ringe hvis der ikke sker noget de næste dage.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.